Το νέο Subaru BRZ Type RA, που παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία, αποτελεί μια ειδική έκδοση του γνωστού ιαπωνικού κουπέ, σχεδιασμένη για αγωνιστική δράση.
Ξεχωρίζει για το χαρακτηριστικό μπλε ελεκτρίκ χρώμα και τις μαύρες ζάντες, ενώ διαθέτει αναβαθμίσεις από τη Subaru Tecnica International, όπως βελτιωμένη ανάρτηση και ελαφρύτερα κινούμενα μέρη στον κινητήρα.
Ο τετρακύλινδρος boxer των 2.4 λίτρων παραμένει στους 235 ίππους, αλλά προσφέρει καλύτερη απόκριση και αγωνιστική αίσθηση. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.
Η παραγωγή του περιορίζεται σε 200 μονάδες, με επιπλέον 100 διαθέσιμες με αεροτομή, αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά.
Πιο αναλυτικά
BRZ STI δεν φτιάχνει η Subaru, αλλά τη Subaru Tecnica International δεν μπορείς να την αφαιρέσεις από τις «Πλειάδες». Μα μέσω ειδικών εκδόσεων, μα μέσω κατά τόπους αντιπροσωπειών, το ιαπωνικό κούπε πάντοτε γυροφέρνει τα ροζ σηματάκια και τις χρυσαφί ζάντες. Σε αυτή την εκλεχτή κάστα μοντέλων έρχεται να προστεθεί το νέο BRZ Type RA, που μόλις παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία.
Το σπέσιαλ BRZ καταρχάς ξεχωρίζει από το χαρακτηριστικό και πατροπαράδοτο μπλε ελεκτρίκ χρώμα (WR Blue Pearl ή απλούστερα, Subaru Blue), το οποίο δυστυχώς δεν συνοδεύεται από χρυσαφί χρώμα στις ζάντες (προαιρετικά όμως, ναι). Οι 18άρες είναι μαύρες και κρύβουν φρένα της Brembo πίσω τους (4πίστονες δαγκάνες μπροστά, 2πίστονες πίσω), περιβαλλόμενες από ελαστικά Michelin Pilot Sport 4. Ευτυχώς, όμως, έχουμε την εξίσου παραδοσιακή φτερούγα στο πίσω μέρος, μαζί με διακριτικές αεροδυναμικές παρεμβάσεις εμπρός και πλάι. Οι αναβαθμίσεις της STI ξεκινούν στην ανάρτηση, με νέα αμορτισέρ και ελατήρια, όπου το στήσιμο αναφέρεται ως «πιο κοφτερό και άμεσο», για να συνεχίσουν και κάτω από το καπό.

Οι Ιάπωνες έχουν εφοδιάσει τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο boxer των 2.4 λίτρων με ελαφρύτερα κινούμενα μέρη, τουτέστιν μπιέλες, έμβολα, στρόφαλο και σφόνδυλο, όλα με προέλευση από το αγωνιστικό BRZ Cup Car. Απόδοση δεν ανακοινώνεται, οπότε η δύναμη του 2.4 D-4S μάλλον παραμένει στους 235 ίππους και τα 250 Nm ροπής. Αυτό που αναφέρει η Subaru πάντως, είναι ότι ο κινητήρας του Type RA είναι πιο εύστροφος, με ακόμα καλύτερη απόκριση και αγωνιστική αίσθηση, αλλά και χροιά χάρη στη νέα εξάτμιση. Η ισχύς μεταφέρεται πίσω αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου (κανονικά προσφέρεται και αυτόματο), με το μπλοκέ διαφορικό να αναλαμβάνει το διαμοιρασμό μεταξύ των τροχών.
H διαθεσιμότητα του BRZ STI Sport Type RA δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 200 κομμάτια + 100 με την αεροτομή, όλα για την εγχώρια αγορά, με τιμή 4.972.000 γεν (27.666 ευρώ) για το «καραφλό» και 5.478.000 γεν (30.484 ευρώ) για το «φτερωτό».
Το άρθρο Νέο Subaru BRZ Type RA έτοιμο για πίστα (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
























