Η συνεργασία μεταξύ του Ομίλου VW και της αμερικανικής Rivian, μέσω της κοινοπραξίας «Rivian and VW Group Technologies» (RV Tech), έχει συμπληρώσει έναν χρόνο δυναμικής εξέλιξης, συνδυάζοντας την τεχνολογική πρωτοπορία της Rivian με τη βιομηχανική ισχύ και το ευρωπαϊκό οικοσύστημα καινοτομίας του Ομίλου VW.
Η κοινοπραξία αναπτύσσει μια νέα ζωνική ηλεκτρονική αρχιτεκτονική και λογισμικό για μελλοντικά software-defined οχήματα (SDV), με στόχο την ενσωμάτωση προηγμένων δυνατοτήτων αυτόνομης οδήγησης και συνδεσιμότητας.
Οι πρώτες δοκιμές θα ξεκινήσουν το 2026, ενώ η τεχνολογία αυτή θα αποτελέσει τη βάση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της επερχόμενης πλατφόρμας SSP του Ομίλου VW, με στόχο την παραγωγή έως 30 εκατομμυρίων οχημάτων παγκοσμίως.
Η Rivian θα χρησιμοποιήσει την ίδια τεχνολογία στα νέα της μοντέλα και στην αναβάθμιση των υφιστάμενων οχημάτων της.
Πιο αναλυτικά
Η «Rivian and VW Group Technologies» (RV Tech), η κοινοπραξία που δημιουργήθηκε τον Νοέμβριο του 2024 από τον Όμιλο VW και την αμερικανική Rivian, συμπληρώνει έναν χρόνο δυναμικής εξέλιξης. Η κοινή αυτή πρωτοβουλία συνδέει την τεχνολογική πρωτοπορία της Rivian στα ηλεκτρικά οχήματα με τη βιομηχανική ισχύ, το ευρωπαϊκό οικοσύστημα καινοτομίας και το παγκοσμίως αναγνωρισμένο brand του Ομίλου VW.
Η ανάπτυξη της προηγμένης αρχιτεκτονικής ζωνών (zonal architecture) και του λογισμικού για τα μελλοντικά software-defined οχήματα (SDV) βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Οι πρώτες δοκιμές χειμερινών επιδόσεων με οχήματα αναφοράς των VW, Audi και Scout θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2026, σηματοδοτώντας ένα κρίσιμο στάδιο προετοιμασίας πριν από τη μαζική ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας στις πλατφόρμες του Ομίλου. Η RV Tech αριθμεί πλέον περισσότερους από 1.500 μηχανικούς και συνεργάτες σε πέντε χώρες, ενώ η πρόσφατη δημιουργία της έδρας στο Βερολίνο ενισχύει τη συνεργασία με τα κέντρα R&D των ευρωπαϊκών brands του Ομίλου. Μέσω αυτής της δομής, η τεχνολογία Rivian αποκτά πρόσβαση στο ευρωπαϊκό οικοσύστημα καινοτομίας, δημιουργώντας γέφυρες ανάμεσα στην αμερικανική ευελιξία και την ευρωπαϊκή μηχανική συνέπεια.
Η κοινοπραξία αναπτύσσει μια νέα, ζωνική ηλεκτρονική αρχιτεκτονική και λειτουργικό λογισμικό για τις μελλοντικές πλατφόρμες του Ομίλου Volkswagen και της Rivian. Στην αρχιτεκτονική SDV, οι λειτουργίες του οχήματος ελέγχονται από ισχυρούς κεντρικούς υπολογιστές, που υποστηρίζουν προηγμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης και συνδεσιμότητας. Οι αναβαθμίσεις πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως (over-the-air), επιτρέποντας στα οχήματα να παραμένουν διαρκώς ενημερωμένα χωρίς επίσκεψη σε συνεργείο. Η τεχνολογία αυτή θα αποτελέσει τη βάση των ηλεκτρικών μοντέλων που θα αναπτυχθούν πάνω στην επερχόμενη πλατφόρμα SSP, με την οποία ο Όμιλος VW στοχεύει σε παραγωγή έως 30 εκατομμυρίων οχημάτων παγκοσμίως. Η Rivian θα αξιοποιήσει την ίδια τεχνολογία στα επερχόμενα μοντέλα της R2, R3 και R3X, καθώς και στη συνεχή αναβάθμιση των υφιστάμενων οχημάτων της.
Το άρθρο Συμμαχία VW-Rivian με φόντο τα προσιτά ηλεκτρικά εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.












