Το ψηφιακό πελατολόγιο αποτελεί μια καινοτόμο λύση για τις επιχειρήσεις, επιτρέποντας την εύκολη διαχείριση και παρακολούθηση των πελατών τους μέσω ψηφιακών πλατφορμών. Μέσω αυτής της προσέγγισης, οι επαγγελματίες μπορούν να συλλέγουν και να αναλύουν δεδομένα, βελτιώνοντας την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών.
Η λειτουργία του βασίζεται στη χρήση λογισμικού που συγκεντρώνει πληροφορίες όπως προτιμήσεις και ιστορικό αγορών. Έτσι, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους, παρέχοντας εξατομικευμένες προσφορές και υπηρεσίες, ενισχύοντας την ικανοποίηση και την πιστότητα των πελατών.






