Η Ελένη Μενεγάκη, η γνωστή παρουσιάστρια της ελληνικής τηλεόρασης, γιορτάζει τα 56α γενέθλιά της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, έχοντας επιλέξει συνειδητά να αποσυρθεί από την τηλεόραση.
Παρά την απόφασή της να απομακρυνθεί από το μέσο που την έκανε διάσημη, η Μενεγάκη συνεχίζει να αποκομίζει σημαντικά κέρδη από τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, όπως η ξενοδοχειακή επιχείρηση στην Άνδρο, και από επιλεγμένες εμπορικές συνεργασίες.
Αν και τα κέρδη της έχουν μειωθεί, η εταιρεία της παραμένει κερδοφόρα.
Η Μενεγάκη απολαμβάνει την ηρεμία της νέας της ζωής, μακριά από το άγχος της τηλεθέασης, και διατηρεί την επιρροή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το όνομά της παραμένει ισχυρό στην αγορά.
Πιο αναλυτικά
Ημέρα των γενεθλίων της σήμερα 29/10 και η Ελένη Μενεγάκη κάνει τον απολογισμό της απολαμβάνοντας την ζωή της σαν κανονικός άνθρωπος, μακριά από δηλητηριώδη βέλη, άγχος και φωνές για την πρωτιά της τηλεθέασης… Απέχει συνειδητά από την τηλεόραση αλλά η παρουσία της δεν ξεχνιέται έτσι εύκολα… Η γυναίκα που άφησε το δικό της βαρύ αποτύπωμα στο τηλεοπτικό τοπίο, συνεχίζει να επενδύει, να “πουλάει” το όνομά της τρελά και να κερδίζει χρήματα, αν και έχει γυρίσει την πλάτη της για τα καλά στο Μέσο που την έκανε διάσημη στο Πανελλήνιο και πλούσια!
Η Ελένη Μενεγάκη, η παρουσιάστρια που για δεκαετίες ταύτισε το όνομά της με την ελληνική τηλεόραση, βρίσκεται σήμερα στην πιο ήρεμη — και ίσως πιο ώριμη — φάση της ζωής της, κλείνοντας τα 56 της χρόνια. Μακριά από τα φώτα των στούντιο, τις κάμερες και το ασταμάτητο κυνήγι της τηλεθέασης, παρακολουθεί από απόσταση τα τεκταινόμενα του χώρου που υπηρέτησε όσο λίγοι. Και, όπως λένε οι άνθρωποι που τη γνωρίζουν καλά, βλέπει τηλεόραση και… γελάει.

Όχι ειρωνικά, αλλά με μια γλυκιά ικανοποίηση του ανθρώπου που κατάφερε να ξεφύγει από ένα τοξικό περιβάλλον. Γιατί η τηλεόραση, όσο λαμπερή κι αν δείχνει, έχει και σκοτεινές πλευρές — άγχος, ανασφάλεια, ανατροπές και ατελείωτους συμβιβασμούς. Και η Μενεγάκη τα έζησε όλα. Ξέρει πώς είναι να κρίνεσαι καθημερινά, να μετριέσαι σε νούμερα τηλεθέασης, να παλεύεις με κουρασμένες ομάδες, με αλλαγές κατεύθυνσης, με πιέσεις από κανάλια που ζητούν περισσότερα.
Φέτος, οι προτάσεις στην Ελένη δεν ήταν τόσες πολλές όσο τις άλλες χρονιές, που σκοτωνόντουσαν για το ποιος θα την κλείσει, ήταν όμως παρόλα αυτά αρκετές. Κάποια κανάλια όπως ο ΑΝΤ1 και ο ΣΚΑΙ που την ήθελαν πίσω, της πρότειναν εκπομπές, ζώνες, φόρμες που να θυμίζουν την παλιά της επιτυχία, άλλες πιο «μοντέρνες», ακόμα και projects κομμένα και ραμμένα πάνω της. Εκείνη, όμως, απάντησε αρνητικά σε όλα. Όχι γιατί δεν την ενδιέφερε να ακούσει, αλλά από καθαρά συνειδητή επιλογή.
Η Ελένη δεν ήθελε να ξαναμπεί σε ένα παιχνίδι που ξέρει ότι δεν μπορεί πια να της προσφέρει τίποτα ουσιαστικό
Η «βασίλισσα της πρωινής ζώνης» έχει πια περάσει σε άλλο στάδιο. Έχει βιώσει επιτυχίες που κανείς δεν μπορεί να της αφαιρέσει — και αποτυχίες που τη δυνάμωσαν. Έχει χάσει, έχει κλάψει, έχει πειραματιστεί. Ξέρει πως η τηλεόραση είναι «επικίνδυνο σπορ» και ότι, όπως λένε, σε σηκώνει στα ουράνια αλλά σε ρίχνει και με την ίδια ευκολία. Κι εκείνη έχει δει και τις δύο όψεις.

Τώρα που είναι στα χάι της, βάζει το ταψί στο φούρνο και φτιάχνει μαμαδίστικα φαγητά μιας και της αρέσει η κουζίνα, κοιτάζοντας από απόσταση και βλέποντας ένα τοπίο γεμάτο νευρικότητα, χαμηλές τηλεθεάσεις και πρόσωπα που παλεύουν να κρατηθούν. Βλέπει παρουσιαστές να ζουν με το άγχος της επόμενης μέρας, να δοκιμάζονται, να αλλάζουν φόρμες, να προσπαθούν να αντιγράψουν το παλιό «μοντέλο Ελένη». Και εκεί, ναι, χαμογελά. Γιατί ξέρει ότι η εποχή που το όνομα και το χαμόγελο μπορούσαν να σώσουν μια εκπομπή έχει περάσει — και γιατί η ίδια είχε τη σοφία να αποχωρήσει πριν το κοινό τη βαρεθεί.
Δεν σιχάθηκε την τηλεόραση η Ελένη — σιχάθηκε αυτό που έγινε η τηλεόραση. Δεν γύρισε την πλάτη στο μέσο που τη μεγάλωσε, αλλά στις συνθήκες που το αλλοίωσαν. Προτίμησε να μείνει μακριά, να αποσυρθεί για λίγο ή για πολύ, μέχρι να έρθει η στιγμή που θα μπορεί να επιστρέψει με τους δικούς της όρους, χωρίς συμβιβασμούς, χωρίς φόβο και χωρίς την ανάγκη να αποδείξει τίποτα σε κανέναν.

Και αυτή είναι η πραγματική “εκδίκηση της ξανθιάς”. Όχι τα νούμερα, όχι η τηλεθέαση, αλλά η ελευθερία. Το δικαίωμα να πει «όχι» όταν όλοι περιμένουν ένα «ναι». Να επιλέξει τη σιωπή, όταν ο θόρυβος γύρω της είναι μεγάλος και κάποιες φορές γίνεται αφόρητος. Να αποδείξει πως η δύναμη μιας γυναίκας δεν φαίνεται μόνο όταν είναι μπροστά στην κάμερα, αλλά κυρίως όταν ξέρει πότε να φύγει.
Η Ελένη Μενεγάκη δεν εγκατέλειψε την τηλεόραση. Την κέρδισε — γιατί την ξεπέρασε.
Κάποτε ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους παρουσιαστές είπε προφητικά: «Αν φύγει η Μενεγάκη από τη μέση καήκαμε κι εμείς γιατί μαζί της θα φύγουν και τα συμβόλαια όπως τα ξέραμε», εννοώντας ουσιαστικά ότι η Ελένη άνοιξε τον δρόμο στα χρυσά τηλεοπτικά συμβόλαια που αν και λίγοι μπορούν να τα διεκδικούν, σημασία έχει ότι υπάρχουν.
Ελένη Μενεγάκη: Πόσα κερδίζει εκτός τηλεόρασης
Η Ελένη έχει αποφασίσει για την ώρα να αφήσει την τηλεόραση εκτός, προτιμάει να φυτεύει ντομάτες στο μποστάνι της και να γέρνει στην αγκαλιά του Μάκη παρά να μπαίνει μέσα στα στούντιο και να κυνηγάει την τηλεθέαση – χώρια που το κασέ της που ερμηνεύεται σε πολλά μηδενικά, δεν ανταποκρίνεται στην σημερινή τηλεοπτική πραγματικότητα. Κάποιοι είπαν ότι τώρα που η Ελένη Μενεγάκη είναι εκτός τηλεόρασης, το όνομά της θα σταματήσει να πουλάει όπως άλλοτε… Έκαναν λάθος… Σύμφωνα με τις “Τυπολογίες” μετά την απόφαση της Ελένης Μενεγάκη να απέχει τηλεοπτικά, τα κέρδη της ναι μεν έχουν μειωθεί κατά περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ, παρόλα αυτά η εταιρεία της παραμένει κερδοφόρα.
Η εταιρεία M. Winner ΙΚΕ, με διαχειρίστρια την Ελένη Μενεγάκη, κατά το έτος 2024 εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους 1.214.135 ευρώ έναντι 2.135.900 ευρώ το 2023. Τα κέρδη προ φόρων αποτελέσματα της εταιρείας μειώθηκαν σε 866.175 ευρώ το 2024, από 1.716.258 ευρώ το 2023.
Με απλά λόγια, η Ελένη Μενεγάκη κάνει τα εμπορικά που εκείνη επιλέγει με αυστηρότητα και ασχολείται περισσότερο με την ξενοδοχειακή επιχείρηση Onar στην Άνδρο που της αποφέρει σημαντικά έσοδα. Δεν έχει σταματήσει φυσικά να δέχεται εκατοντάδες τηλεφωνήματα καθημερινά για να παρουσιάσει και να διαφημίσει ως επί το πλείστον γυναικεία προϊόντα ή και είδη σπιτιού, όμως παρά τον μεγάλο αριθμό ζήτησης που υπάρχει από διαφημιζόμενους, εκείνη έχει ανεβασμένο κασέ, που δεν ρίχνει για κανέναν λόγο, με αποτέλεσμα αρκετοί να αποσύρουν την προσφορά τους αφού δεν μπορούν να ανταποκριθούν.

Παλαιότερα, η παρουσιάστρια για να διαφημίσει ένα προϊόν το κοστολογούσε γύρω στα 7.000 ευρώ, ενώ κάθε της ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram υπολογιζόταν γύρω στα 5.000.
Αυτό συμβαίνει, γιατί όταν ξεπερνάς κάποιους συγκεκριμένους followers στο Instagram και συγκεκριμένα πάνω από 1 εκατομμύριο – όπως η Ελένη – το Instagram ανάλογα με το account πληρώνει το κάθε post, αφού έτσι η εν λόγω διαδικτυακή πλατφόρμα παίρνει διαφήμιση κι αξία.
Το διάστημα μάλιστα που ήταν στην τηλεόραση, ανέβαζε σημαντικά το κασέ της κι ένα της post μπορεί να έφτανε να “πουληθεί” έως και 15 χιλιάδες ευρώ.
Η πιο ακριβοπληρωμένη παρουσιάστρια της ελληνικής τηλεόρασης, το τελευταίο διάστημα έχει επιλέξει να μην είναι ιδιαίτερα ενεργή όπως άλλοτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρόλα αυτά σαν όνομα, στο χρηματιστήριο της tv, παραμένει στα ύψη. Η ίδια αν και δεν θεωρείται influencer, όπως ορίζονται κάποια ονόματα της showbiz, κάθε ανάρτησή της, μετράει πάνω από 50.000 likes, την στιγμή που μάλιστα η ίδια έχει πάνω από 1 εκατομμύριο ακόλουθους.






