Η BMW ετοιμάζεται για μια σημαντική ανανέωση με την επερχόμενη Σειρά 3 MK8, η οποία θα διαθέτει νέα πλατφόρμα και σχεδιαστικές επιρροές από τη μεγαλύτερη Σειρά 5.
Η νέα Σειρά 3 θα ενσωματώνει τη σχεδιαστική ταυτότητα Neue Klasse και θα προσφέρεται ως αμιγώς ηλεκτρική, ενώ θα περιλαμβάνει και υβριδικές επιλογές. Αν και αρχικά προγραμματισμένη για τα 50 χρόνια της Σειράς 3, η πρεμιέρα της μετατίθεται για το 2026.
Μετά την κυκλοφορία της, θα ακολουθήσουν οι Σειρές 4 και M3/M4, οι οποίες επίσης θα είναι διαθέσιμες σε ηλεκτρικές εκδόσεις με εντυπωσιακή ισχύ.
Πιο αναλυτικά
Η BMW ετοιμάζεται για μια από τις πιο ριζικές αλλαγές στα χρονικά της, από γενιά σε γενιά μοντέλου, με την επερχόμενη Σειρά 3 MK8. Ένα αυτοκίνητο που εκτός από ολοκαίνουργια πλατφόρμα και εντελώς διαφορετική προσέγγιση στα κινητήρια σύνολα, θα χαρακτηρίζεται από τις σχεδιαστικές επιρροές από τη μεγαλύτερη 5άρα.
Όπως δείχνουν τα renderings του Kolesa.ru, η νέα Σειρά 3 επί της ουσίας θα είναι μια G60 σε σμίκρυνση, προσαρμοσμένη στη Neue Klasse σχεδιαστική ταυτότητα. Κάτι ανάλογο περιμένουμε και το facelift της 5άρας, που αναμένεται το 2026 ή 2027. Όχι ίδια σχεδιαστικά, αλλά με πασιφανή την έμπνευση από το βαυαρικό μεγαλομεσαίο. Φαίνεται, εξάλλου, στη διαμόρφωση τόσο των εμπρός, όσο κυρίως των πίσω φωτιστικών σωμάτων. Μπροστά πάντως, αν μοιάζει στις ψηφιακές απεικονίσεις η τελική μορφή του αυτοκινήτου, έχουμε την πιο «διαστημική» μούρη 3άρας στα 50 χρόνια του μοντέλου! Από το εσωτερικό δεν υπάρχει εικόνα, αλλά είναι σίγουρη η παρουσία της ενιαίας διάταξης οθονών BMW Curved Display, πάντα με το ταμπλό στραμμένο προς τη μεριά του οδηγού.
Στα μηχανικά μέρη περιμένουμε τεράστιες αλλαγές, μέσω της πλατφόρμας Neue Klasse. Πρώτον και κυριότερον, η νέα Σειρά 3 θα προσφέρεται και ως αμιγώς ηλεκτρική. Για κάποιο διάστημα φημολογείτο ότι θα κυκλοφορούσε αποκλειστικά ως τέτοια, όμως η αλλαγή στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού επιβάλλει προσαρμογή. EV και υβριδική σίγουρα, με εξηλεκτρισμένους κινητήρες βενζίνης. Οι ντίζελ πολύ δύσκολα θα συνεχίσουν, ωστόσο δεν αποκλείεται κάποια plug-in υβριδική διάταξη με πετρελαιοκινητήρα, εφόσον οι έρευνες δείξουν πως υπάρχει το ανάλογο αγοραστικό ενδιαφέρον.
Η αναφορά στα 50 χρόνια της Σειράς 3 δεν ήταν τυχαία, καθώς η νέα γενιά αρχικά ήταν προγραμματισμένη για πρεμιέρα στα γενέθλια της μεσαίας Βαυαρής, αργότερα στη χρονιά. Τελικά το ντεμπούτο της μετατίθεται στις αρχές ή μέσα του 2026. Λίγο μετά το λανσάρισμα της νέας 3άρας, θα ακολουθήσει η Σειρά 4 και οι M3/M4, που επίσης θα προσφέρονται ως αμιγώς ηλεκτρικές και με ισχύ 1.360 ίππων!
Το άρθρο Neue Klasse και στυλ 5άρας για τη νέα BMW Σειρά 3 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.







