Το θρυλικό Subaru Legacy RS του Colin McRae, το οποίο έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην καριέρα του Σκωτσέζου οδηγού, διατίθεται προς πώληση.
Το αυτοκίνητο, που είχε συμβάλει στην κατάκτηση του Βρετανικού Πρωταθλήματος Ράλλυ το 1992, είναι άψογα διατηρημένο και έτοιμο για συμμετοχή σε ιστορικούς αγώνες.
Εξοπλισμένο με έναν 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα και 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το Legacy RS προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις. Η τιμή του ανέρχεται στις 395.000 λίρες, καθιστώντας το το ακριβότερο Legacy στην ιστορία.
Πιο αναλυτικά
Subaru και Colin McRae έγραψαν μερικές από τις πιο χρυσές σελίδες στους αγώνες ράλλυ, δημιουργώντας ολόκληρες γενιές φίλων για το WRC. Οι δυο πλευρές, ωστόσο, γνωρίζονταν αρκετά πιο πριν τα Impreza 555 και τις σαμπάνιες στο WRC. Από την εποχή του Legacy RS και του Βρετανικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, όταν ο McRae ήταν ένας φέρελπις οδηγός με μεγάλα όνειρα.
Με το αυτοκίνητο που βλέπουμε, ο Σκωτσέζος άφησε το φάσμα του φερέλπιδος και πέρασε σε εκείνο του πρωταθλητή, για πρώτη φορά στην καριέρα του, το 1991. Ήταν 1992, όμως, όταν ο McRae, μαζί με τον συνοδηγό του Derek Ringer, και το Legacy RS Group A στα χρώματα της Rothmans, κατέκτησαν τον δεύτερο τίτλο τους στο BRC , κερδίζοντας όλους τους αγώνες (!), και έβαλαν πλώρη για τα σαλόνια του WRC, όπου τελικά επίσης πήραν το πρωτάθλημα με το Impreza 555, το 1995. Επιστροφή στο γαλανόλευκο-χρυσαφί Legacy, που βγαίνει στις αγγελίες και δηλώνει πανέτοιμο να συμμετάσχει ακόμα σε αγώνες, ιστορικού εννοείται ενδιαφέροντος.
Άψογα διατηρημένο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και σχολαστικά συντηρημένο από την Prodrive, που το είχε προετοιμάσει και το 1992 εξάλλου, παίρνει κίνηση από έναν 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο boxer, με ονομαστική απόδοση 300 ίππων (κοντά στα 350 άλογα πραγματικά, όπως όλα τα Group A και μετέπειτα τα WRC). H κίνηση δεν θα μπορούσε παρά να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, εδώ μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου (αγωνιστικό του ’92, μην ξεχνιόμαστε), με τις 17άρες χρυσαφί ζάντες, τα ελαστικά Pirelli P7 Corsa και τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση να προορίζονται για ασφάλτινη χρήση. Η Prodrive, ωστόσο, μπορεί πανεύκολα να τροποποιήσει το στήσιμο, για συμμετοχή σε χώμα ή οποιοδήποτε άλλο τερέν.
Για να γίνουν όλα τα παραπάνω, βέβαια, απαιτούνται χρήματα. Στις 395.000 λίρες (454.828 ευρώ) τοποθετείται η τιμή, κάτι που το καθιστά μακράν ως το ακριβότερο Legacy όλων των εποχών.
Το άρθρο Πωλείται το Subaru Legacy RS του Colin McRae εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.