Η BYD παρουσίασε το νέο ATTO 2 DM-i, ένα καινοτόμο υβριδικό SUV που εισάγει την τεχνολογία Super DM Hybrid στην ευρωπαϊκή αγορά. Το μοντέλο προσφέρει δύο εκδόσεις με διαφορετικά μεγέθη μπαταριών και αυτονομία, φτάνοντας συνολικά τα 1.020 χλμ.
Το ATTO 2 DM-i διαθέτει σχεδιαστικές βελτιώσεις, όπως μεγαλύτερη μπροστινή μάσκα και νέο χρώμα Midnight Blue. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει μπαταρία 10,08 kWh και ισχύ 184 ίππων, ενώ η κορυφαία φτάνει τους 213 ίππους με μπαταρία 19 kWh.
Οι πωλήσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2026.
Πιο αναλυτικά
Η BYD παρουσιάζει το νέο ATTO 2 DM-i (Dual Mode-intelligent) για τους ευρωπαίους αγοραστές, εισάγοντας την επαναστατική τεχνολογία Super DM Hybrid στην κατηγορία των B-SUV. Το ATTo 2 DM-i είναι το τρίτο μοντέλο Super DM Hybrid που παρουσιάζει η BYD στην Ευρώπη, μετά το sedan/station wagon SEAL 6 DM-i και το δημοφιλές SUV SEAL U DM-i, το οποίο έχει ήδη ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως.
Δύο εκδόσεις του ATTO 2 DM-i θα είναι διαθέσιμες, προσφέροντας διαφορετικά μεγέθη μπαταριών, ηλεκτρική και συνολική αυτονομία, ισχύ και απόδοση, ενώ το αυτοκίνητο θα διαθέτει διακριτικές σχεδιαστικές βελτιώσεις που θα το κάνουν να ξεχωρίζει από τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2. Αυτές οι αλλαγές περιλαμβάνουν μια μεγαλύτερη μπροστινή μάσκα στο κέντρο, διακοσμητικά κάτω στοιχεία στον μπροστινό προφυλακτήρα, την αφαίρεση των πλευρικών αεραγωγών στα μπροστινά φτερά και τα διακριτικά στην πίσω πόρτα. Θα υπάρχει επίσης ένα νέο εξωτερικό χρώμα, Midnight Blue, που θα είναι αποκλειστικό στην έκδοση DM-i.
Η BYD δεν αναφέρει λεπτομέρειες σχετικά με τεχνικά χαρακτηριστικά ή διαθέσιμες εκδόσεις, πέρα από ότι το PHEV ATTO 2 μπορεί να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι 90 χλμ. (η υψηλότερη επίδοση με διαφορά στην κατηγορία), ενώ συνολικά μπορεί να ταξιδέψει ως 1.020 χλμ. Λογικά στη βασική έκδοση, η χωρητικότητα της μπαταρίας Blade είναι 10,08 kWh και η μέγιστη ισχύς του συστήματος 184 ίπποι από το συνδυασμό του βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. ισχύος 98 ίππων και του ηλεκτροκινητήρα των 197 ίππων και 300 Nm. Στην κορυφαία τώρα, η συνολική ισχύς πιθανότατα ανέρχεται σε 213 ίππους και η χωρητικότητα της μπαταρίας στα 19 kWh, όπως ακριβώς συμβαίνει με το SEAL 6 DM-i.
Οι πωλήσεις του νέου ATTO 2 DM-i θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη, στο πρώτο τρίμηνο του 2026.
Το άρθρο Νέο BYD ATTO 2 DM-i με αυτονομία 1.020 χλμ. εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.