Το νέο Renault 4 E-Tech Electric Van επαναφέρει το κλασικό Renault 4 με έναν σύγχρονο, ηλεκτρικό σχεδιασμό, συνδυάζοντας την άνεση ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τις επαγγελματικές δυνατότητες ενός βαν.
Με ωφέλιμο φορτίο 375 κιλών και χώρο φόρτωσης 940 λίτρων, είναι ιδανικό για επαγγελματίες τεχνίτες, οδηγούς διανομών και εταιρείες ενοικίασης. Διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρα και μπαταρίας, προσφέροντας αυτονομία έως 409 χλμ.
και γρήγορους χρόνους φόρτισης. Η μετατροπή του οχήματος γίνεται από την Qstomize, εξειδικευμένη στις προσαρμογές οχημάτων, προσφέροντας ευελιξία και προσαρμοστικότητα για ειδικές ανάγκες.
Πιο αναλυτικά
Τα επαγγελματικά οχήματα και ειδικότερα τα βαν, δεν εντυπωσιάζουν με τον σχεδιασμό τους, αφού ουσιαστικά μόνο το εμπρός τμήμα τους μπορεί να εμφανίσει κάποιο ενδιαφέρον. Από εκεί και πίσω είναι «κλούβες» για πρακτικούς λόγους. Ωστόσο μια εναλλακτική λύση στα μικρότερα van έρχεται να κάνει τη διαφορά, με ένα ρετρό μοντέλο που στην πρώτη του γενιά υπήρχε σε van.
Με το νέο Renault 4 E-Tech Electric Van (με έγκριση τύπου N1) η γαλλική φίρμα συνεχίζει την παράδοση του εμβληματικού επαγγελματικού Renault 4, η έκδοση F4 του οποίου προσέφερε ωφέλιμο φορτίο 300 κιλών. Σήμερα, η έκδοση N1 συνδυάζει την εμφάνιση και την άνεση ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τις επαγγελματικές δυνατότητες που χρειάζονται όσοι μεταφέρουν αντικείμενα και εξοπλισμό. Αποτελεί ιδανική επιλογή για:
- Επαγγελματίες τεχνίτες
- Οδηγούς διανομών σε αστικές περιοχές
- Εταιρείες διαχείρισης πολυκατοικιών και παροχής υπηρεσιών
- Εταιρείες ενοικίασης οχημάτων
- Εταιρικούς στόλους
Στο Renault 4 E-Tech Electric Van, που διατίθεται στο επίπεδο εξοπλισμού Advance, τα πίσω καθίσματα και οι ζώνες ασφαλείας έχουν αντικατασταθεί από θερμοδιαμορφωμένο δάπεδο, με σύστημα συγκράτησης φορτίου και γάντζους πρόσδεσης. Ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 940 κ.μ. (βάσει προτύπου VDA, δηλαδή 1.045 λίτρα), συμπεριλαμβανομένου καλυμμένου χώρου 36 κ.μ. (55 λίτρα) – ιδανικού για την αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης. Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 375 κιλά, ενώ το μήκος φόρτωσης είναι 1,20 μέτρα. Προαιρετικά, μπορεί να τοποθετηθεί διαχωριστικό πλέγμα, ανάμεσα στην καμπίνα επιβατών και το χώρο φόρτωσης. Επίσης, ανάλογα τη χώρα, το όχημα μπορεί να διαθέτει κάλυμμα αποσκευών, αντιολισθητικό τάπητα ή δυνατότητα απενεργοποίησης ανοίγματος των πίσω παραθύρων και θυρών.
Η μετατροπή του οχήματος πραγματοποιείται από την Qstomize, θυγατρική της Renault που εδρεύει στο εργοστάσιο Manufacture Ampere στη Maubeuge (ElectriCity), όπου κατασκευάζεται και το Renault 4 E-Tech Electric. Η Qstomize δραστηριοποιείται εδώ και σχεδόν 40 χρόνια, ενώ εξειδικεύεται στις προσαρμογές και μετατροπές οχημάτων για ειδικές ανάγκες λιανικής και επαγγελματικής χρήσης, όπως ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, οχήματα για άτομα με μειωμένη κινητικότητα, εκπαιδευτικά αυτοκίνητα, αστυνομικά οχήματα και άλλες εξειδικευμένες λύσεις.
Με δύο επιλογές κινητήρα και μπαταρίας
- Με κινητήρα 120 hp με μπαταρία 40 kWh και αυτονομία έως 308 χλμ. WLTP
- Κινητήρας 150 hp με μπαταρία 52 kWh και αυτονομία έως 409 χλμ. WLTP
Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν:
- Ενσωματωμένο φορτιστή AC 11 kW (bi-directional)
- Φορτιστή DC 80 kW (για την μπαταρία 40 kWh) ή 100 kW (για την μπαταρία 52 kWh)
Χρόνοι φόρτισης:
- Από 15% έως 80% με AC 11 kW:
- 3 ώρες και 13 λεπτά (μπαταρία 52 kWh)
- 2 ώρες και 37 λεπτά (μπαταρία 40 kWh)
- Με DC ταχυφορτιστή: μόλις 30 λεπτά για οποιαδήποτε από τις δύο μπαταρίες
Το άρθρο Τόσο ωραίο van είχαμε χρόνια να δούμε εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.