Το VW Golf R, γνωστό για την εντυπωσιακή του απόδοση, ξεχωρίζει ανάμεσα σε πολυτελή και ισχυρά αυτοκίνητα, όπως η BMW M5 και η Ferrari 458 Italia, χάρη στην τετρακίνηση και την εξαιρετική επιτάχυνσή του. Παρόλο που οι ακριβείς τεχνικές λεπτομέρειες του συγκεκριμένου μοντέλου δεν είναι γνωστές, εκτιμάται ότι αποδίδει περίπου 500 ίππους, επιτρέποντάς του να ξεπερνά πολλούς ανταγωνιστές. Η ικανότητα του οδηγού και η τετρακίνηση παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του, με το μόνο αυτοκίνητο που κατάφερε να το ξεπεράσει να είναι ένα βελτιωμένο Nissan Skyline GT-R34.
Πιο αναλυτικά
Έχουμε δει κατά καιρούς πολλά τετρακίνητα του VAG να στέλνουν για «διάβασμα» αυτοκίνητα πολλαπλάσιας τιμής. Το πιο πρόσφατο μέλος αυτής της συνομοταξίας και «πολεμιστής του λαού», είναι το VW Golf R. Στην εργοστασιακή του μορφή αποδίδει 310 ίππους από τον 2.0λιτρο TSI και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, είναι ικανό να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 4,7 δλ. και να μην σταματήσει μέχρι τα 250 χλμ./ώρα της -ηλεκτρονικά περιορισμένης- τελικής ταχύτητας.
Το Golf R που θα δούμε παρακάτω λίγη σχέση έχει με αυτά τα νούμερα. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε νούμερα ιπποδύναμης και λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά όταν ένα οικογενειακό χάτσμπακ αφήνει «στον τόπο» τους 507 ίππους της ΒMW M5 F10, τους 503 της Mercedes-AMG C 63 Coupe και τους 570 της Ferrari 458 Italia καταλαβαίνει κανείς εύκολα πως μόνο εργοστασιακό δεν είναι. Για την ακρίβεια, τον «δάσκαλό του» βρήκε μόνο από ένα βελτιωμένο Nissan Skyline GT-R34 – επίσης αγνώστου ιπποδυνάμεως. Ένα άλλο Golf R αντίστοιχης χρονολογίας και αναβαθμίσεων πάντως, έχει 480 ίππους και 615 Nm κάτω από το καπό, επιταχύνοντας στο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δλ. Οπότε, πολύ πιθανό, και το συγκεκριμένο να κινείται γύρω στα 500 άλογα, κρίνοντας από τον τρόπο που «καθαρίζει» τις κόντρες.
Σαφώς και οι εξαιρετικοί χρόνοι αντίδρασης του οδηγού παίζουν καταλυτικό ρόλο, καθώς οι αντίστοιχοι στην Ferrari και μια Mercedes-AMG A45 4Matic «κοιμήθηκαν» στην εκκίνηση. Οι μόνοι που κατάφεραν να επιδείξουν καλύτερα αντανακλαστικά από τον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι του Golf ήταν οι οδηγοί των Opel Kadett και Honda CRX, όμως η τετρακίνηση του γερμανικού μικρομεσαίου φρόντισε να υπερκαλύψει με το παραπάνω τον «σκόντο» στα ρεφλέξ. Στο μοναδικό αντίπαλο που δεν πέρασε ο τσαμπουκάς του Βόλφσμπουργκ, ήταν ένα απολαυστικό Nissan Skyline R34.
Το άρθρο VW Golf R «σβήνει» σχεδόν τους πάντες δίπλα του (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.