Το νέο Mahindra Thar, με τιμή εκκίνησης μόλις 9.730 ευρώ, αποτελεί μια οικονομική εναλλακτική του Jeep Wrangler, προσφέροντας παρόμοια σχεδίαση και εκτός δρόμου δυνατότητες.
Με μήκος κάτω από 4 μέτρα, το Thar μπορεί να φιλοξενήσει έως 6 επιβάτες και διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Προσφέρεται με διάφορες επιλογές κινητήρων, τόσο βενζίνης όσο και ντίζελ, και είναι σχεδιασμένο για απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές, με εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης και απόστασης από το έδαφος.
Το Thar συνδυάζει την αντοχή και την οικονομία, καθιστώντας το μια ελκυστική επιλογή για τους λάτρεις της περιπέτειας.
Πιο αναλυτικά
Τα Mahindra είναι γνωστά στη χώρα μας ως αγροτικά χαμηλού κόστους και υψηλής αντοχής, όμως οι Ινδοί δεν περιορίζονται σε αυτά. Με το νέο Thar έχουν βλέψεις για πολύ ψηλότερα. Μέχρι Jeep…
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση για να εντοπίσουμε από ποιο μοντέλο επηρεάστηκαν οι σχεδιαστές της φίρμας. To Thar είναι «φτυστό» το Wrangler, σε πιο μικρή συσκευασία. Το μήκος δεν ξεπερνά τα 4 μέτρα (3.985 χλστ.), το πλάτος ανέρχεται στα 1,82 μέτρα, το ύψος στα 1,92 μέτρα και το μεταξόνιο στα 2.450 χλστ., με το εσωτερικό να μπορεί να φιλοξενήσει έως 6 επιβάτες. Όπως το Wrangler, έτσι και το Thar διατίθεται με σκληρό κουβούκλιο, μαλακό αναδιπλούμενο ή χωρίς καθόλου κάλυψη. Η καμπίνα των επιβατών ακολουθεί την σπαρτιάτικη τεχνοτροπία του αμαξώματος, αλλά διαθέτει κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών. Για τα δεδομένα των Mahindra, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης. ABS με EBD, ESP, cruise control, σύστημα αποφυγής ανατροπής, 2 αερόσακοι, air condition και σύστημα πολυμέσων, είναι στάνταρ στο νέο Thar. Ο σκοπός του ινδικού off roader ωστόσο, είναι άλλος.
Το Mahindra έχει κατασκευαστεί με γνώμονα τις εκτός δρόμου διαδρομές, εξ ου και οι επιλογές σε πλαίσιο, ανάρτηση και μετάδοση. Το σασί δεν θα μπορούσε παρά να είναι τύπου σκάλας, η σύνδεση των τροχών (πίσω μόνο, μπροστά διπλά ψαλίδια) να αποτελείται από άκαμπτο άξονα και η μετάδοση να διαθέτει «κοντό» κιβώτιο. Το κανονικό είναι είτε 6άρι χειροκίνητο, είτε κλασικό αυτόματο ισάριθμων σχέσεων. Τρεις κινητήρες αναλαμβάνουν να κινήσουν τους κατ’ επιλογήν τέσσερις τροχούς. Ένας 2.0λιτρος τετρακύλινδρος και 16βάλβιδος τούρμπο βενζινοκινητήρας, με απόδοση 150 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 320 Nm στις 1.250-3.000 σ.α.λ., ένας 1.5λτ. ντίζελ 117 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και 300 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ., και ένας επίσης ντίζελ 2.2 λίτρων με απόδοση 130 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 320 Nm στις στις 1.600-2.800 σ.α.λ.
Το Thar χαρακτηρίζεται από τις κορυφαίες προδιαγραφές για κίνηση πέρα από την άσφαλτο, με τη γωνία προσέγγισης να ανέρχεται στις 41,8 μοίρες, αυτή της ράμπας στις 27 και της αποχώρησης στις 36,8 μοίρες, ενώ η απόσταση από το έδαφος φτάνει στα 219 χλστ. και το μέγιστο βάθος υδάτινου περάσματος στα 650 χλστ. Πιο εντυπωσιακές από τις εκτός δρόμου ικανότητες, όμως, είναι οι τιμές. Το «ινδικό Wrangler» ξεκινά από τις 999.000 ρουπίες για το βασικό πισωκίνητο, που αντιστοιχούν σε μόλις 9.730 ευρώ! Ακόμα και το πλουσιότερο αυτόματο τετρακίνητο να θέλει κάποιος, δεν πρόκειται να δώσει πάνω από 1,69 εκατ. ρουπίες (16.553 ευρώ).
Το άρθρο Νέο Mahindra Thar φέρνει το Wrangler στις 9.700 ευρώ (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.