Η Porsche αποφάσισε να διατηρήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στις επόμενες εκδόσεις των Boxster και Cayman, ενσωματώνοντας υβριδική τεχνολογία. Η νέα Cayman GT4 RS θα διαθέτει έναν twinturbo 3.6λτ.
εξακύλινδρο boxer κινητήρα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 540 ίππους. Αυτή η αλλαγή στρατηγικής προέκυψε λόγω των χαμηλών πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων Taycan και Macan EV.
Παράλληλα, η κυκλοφορία των αμιγώς ηλεκτρικών Boxster/Cayman αναβάλλεται για το 2027, ενώ οι τρέχουσες εκδόσεις με τον 4.0λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα θα λείψουν στους λάτρεις της μάρκας.
Πιο αναλυτικά
Η Porsche ευτυχώς ήρθε στα συγκαλά της και άλλαξε την πλήρως ηλεκτρική ρότα για τις επόμενες Boxster/Cayman, ανακοινώνοντας πρόσφατα ότι θα διατηρήσουν και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στο κέντρο τους. Με υβριδική τεχνολογία; Με υβριδική τεχνολογία, δεν μας πειράζει. Αρκεί να νιώθεις τις πιστονιές στο πάτημα του δεξί πεντάλ και να ακούς ντεσιμπέλ από εξατμίσεις.
Τα πολλά υποσχόμενα renderings του Antoine Brigot μας δείχνουν πώς θα μπορούσε να μοιάζει η επόμενη Cayman GT4 RS. Οι μεγάλες και αιχμηρές εισαγωγές του προφυλακτήρα συνδυάζονται με πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα, αλλάζοντας άρδην κατεύθυνση σε σχέση με την οβάλ διαρρύθμιση των φαναριών στις 718. Πίσω δεσπόζει η ενιαία λωρίδα LED και το ολοφώτεινο «Porsche» στο μέσο της, μα πάνω από όλα οι διπλές μπούκες στο κέντρο του διαχύτη. Μπούκες που, σύμφωνα με τη φημολογία, διοχετεύουν τα καυσαέρια του υβριδικού συνόλου της 992.2 GTS, αποτελούμενο από έναν twinturbo 3.6λτ. εξακύλινδρο boxer και ηλεκτροκινητήρα για μια συνολική απόδοση 540 ίππων και 609 Nm ροπής. Κινητήρας που λέγεται ότι θα κινεί τόσο την επόμενη Cayman GT4 RS, όσο και την Boxster Spyder RS.
Η Porsche διατυμπάνιζε εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο ότι οι διάδοχοι των 718 θα κινούνταν αποκλειστικά με ρεύμα, ωστόσο οι χαμηλές πωλήσεις των Taycan και Macan EV έφεραν στα συγκαλά τους αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις στο Τσουφενχάουζεν, εξ ου και η ριζική αλλαγή στην κατάρτιση του οργανογράμματος. Να θυμίσουμε ότι οι τωρινές και εσχάτως κατηργημένες Cayman GT4 / Boxster Spyder RS έχουν στο κέντρο τον 4.0λιτρο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer, απόδοσης 500 ίππων και 450 Nm ροπής, που μπορεί να γεμίσει το περιβάλλον με ηδονικές κραυγές στις 9.000 σ.α.λ. Κάτι που επίσης θα λείψει, περισσότερο από κάθε τι, στις επόμενες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman, οι οποίες πάντως θα καθυστερήσουν. Ενώ το αρχικό χρονοδιάγραμμα ήθελε το λανσάρισμά τους το 2026, ήδη έχει μετατεθεί για το 2027.
Το άρθρο Με άγριες υβριδικές διαθέσεις η νέα Porsche Cayman εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.