To Toyota Hilux είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες για την αντοχή του στο χρόνο και στη σκληρή χρήση για την οποία προορίζεται, αποτελώντας ένα από τα πιο δημοφιλή pickup σε όλο τον κόσμο. Στους δρόμους σήμερα κυκλοφορούν αρκετά παλιά Hilux φορτωμένα με πολλά χιλιόμετρα και βάρη, ενώ οι ιδιοκτήτες τους δεν θέλουν να τα αποχωριστούν με τίποτα.
Ο συγκεκριμένος αποφάσισε να το κάνει τελικά, μετά από «μόλις» 40 χρόνια! Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο, πίσω στο 1981. Πρόκειται για ένα Hilux 3ης γενιάς, με τον βενζινοκινητήρα 22R των 2.366 κ.εκ. κάτω από το καπό. Η απόδοση τότε έφτανε τους 98 ίππους στις 4.800 σ.α.λ. και τα 175 Nm στις 2.800 σ.α.λ. – άγνωστο πόσα έχουν μείνει σήμερα, αλλά σε τόσο καλή κατάσταση που διατηρείται οι πιθανότητες είναι με το μέρος του Hilux. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω ή όλους τους τροχούς μέσω 4τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, ενώ υπάρχει και «κοντό» για τις δύσκολες στιγμές.
Πέρα από το μουσειακό επίπεδο συντήρησης, που αποτυπώνεται ακόμα και στις ταπετσαρίες του εσωτερικού, συναντάμε νέες σιδερένιες ζάντες 15 ιντσών και χωμάτινα ελαστικά BFGoodrich, «εργάτη» και πρόσθετους προβολείς στην οροφή, αλλά και νέο προφυλακτήρα πίσω. Για τα δεδομένα του 1981, η παρουσία ραδιοφώνου υποδηλώνει πλούσιο εξοπλισμό. Το αυτοκίνητο πέρασε επίσης από πρόσφατη ολική αναπαλαίωση, που διόρθωσε τις όποιες ανορθογραφίες σε αμάξωμα-καμπίνα και το έκανε κυριολεκτικά να μυρίζει καινούργιο.
Τα περίπου 78.000 χλμ. (49.000 μίλια) που αναγράφει το κοντέρ είναι εξαιρετική επίδοση για αυτοκίνητο με πάνω από 4 δεκαετίες στην πλάτη, για αυτό και προς το παρόν πωλείται έναντι 23.000 δολαρίων (19.797 ευρώ).
Το άρθρο Πένα Toyota Hilux του 1981 έχει ξεχάσει τι σημαίνει χωράφι εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.