Την 6η Οκτωβρίου 1975, το ελληνικό βιομηχανικό τοπίο αναδείκνυε τη σημασία των εξαγωγών υποδημάτων στην οικονομία της χώρας. Οι ελληνικές επιχειρήσεις είχαν αρχίσει να επενδύουν σε ποιοτικά προϊόντα, επιδιώκοντας να διευρύνουν τη διεθνή τους παρουσία και να ανταγωνιστούν στην παγκόσμια αγορά.
Αυτή η περίοδος χαρακτηρίζεται από τις προκλήσεις που αντιμετώπιζαν οι παραγωγοί, καθώς και από τις ευκαιρίες που προέκυπταν από την αυξανόμενη ζήτηση για ελληνικά υποδήματα. Οι στρατηγικές ανάπτυξης και οι συνεργασίες με ξένες αγορές είχαν γίνει κεντρικός στόχος, προκειμένου να ενισχυθεί η θέση της Ελλάδας στον τομέα της υποδηματοποιίας.