Η ετήσια έρευνα της J.D. Power αποκαλύπτει τις αυτοκινητοβιομηχανίες με το πιο αφοσιωμένο αγοραστικό κοινό, αναδεικνύοντας τη Ford ως κορυφαία στην κατηγορία των pick up με 66,6% αφοσίωση.
Στα mainstream μοντέλα, η Toyota κυριαρχεί με 62,0%, ενώ η Honda ακολουθεί με 55,5%. Στα SUVs, η Honda προηγείται με 62,0%, με τη Subaru στη δεύτερη θέση.
Στα premium μοντέλα, η Porsche είναι πρώτη με 58,2%, ενώ στα premium SUV, η Lexus διακρίνεται με 57,4%.
Η Toyota καταλαμβάνει κορυφαίες θέσεις σε πολλές κατηγορίες, ενώ η Ford είναι η μόνη αμερικανική εταιρεία που εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις, δείχνοντας την αφοσίωση των Αμερικανών στις εγχώριες μάρκες.
Πιο αναλυτικά
Η αλήθεια είναι πως οι αγοραστές αυτοκινήτων έχουν αγαπημένες μάρκες και πολλές φορές είναι πιστοί σε αυτές για μια ζωή. Όπως για παράδειγμα μια κυρία που αγοράζει VW για 50 συνεχόμενα χρόνια, ή ο άνθρωπος που έχει αγοράσει 80 Porsche. Υπάρχουν και άτομα που είναι ακόμα πιο συγκεκριμένοι, μένοντας πιστοί στο πρώτο τους αυτοκίνητο. Έτσι λοιπόν, η ετήσια έρευνα της J.D. Power αποκαλύπτει τις αυτοκινητοβιομηχανίες που «άμα φας, ξανατρώς».
Στην πρώτη θέση στέκει υπερήφανα η Ford, με το 66,6% όσων έχουν μοντέλο της να το αντικαθιστούν με αυτοκίνητο της ίδιας. Εδώ, βέβαια, υπάρχει ένας αστερίσκος. Το «σατανικό» νούμερο είναι όντως το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης, αλλά αφορά την κατηγορία των pick up. Σε επίπεδο mainstream μοντέλων, όμως, η Toyota είναι ο νικητής – και μάλιστα με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της ιαπωνικής φίρμας ψωνίζουν και πάλι Toyota κατά 62,0%, την ώρα που η δεύτερη Honda ακολουθεί με 55,5%. Στα SUVs, αντίθετα, το «Big H» παίρνει την πρωτιά με 62,0%, βλέποντας τη Subaru να πανηγυρίζει τη δεύτερη θέση στο 60,6%.
Στα premium μοντέλα η Porsche κατακτά την κορυφή με 58,2%, έχοντας τη Mercedes σε απόσταση 8,5% (49,7%). Εντύπωση προκαλεί η απουσία της Lexus από τις δυο πρώτες θέσεις, ενώ μονίμως παίρνει πρωτιές στις έρευνες ικανοποίησης. Το σκηνικό πάντως δεν επαναλαμβάνεται στα premium SUV, όπου η premium μάρκα της Toyota διακρίνεται στην κορυφή με 57,4%, ενώ η BMW έρχεται δεύτερη με 54,0%. Στα αγροτικά συναντάμε για ακόμα μια φορά το όνομα «Toyota», πίσω από εκείνο της Ford, με ποσοστό 61,2%. Συνοπτικά, δηλαδή, σε 5 κατηγορίες η Toyota καταλαμβάνει μια από τις δυο πρώτες θέσεις στις 2 (3 αν μετρήσουμε και τη Lexus), κατακτώντας την κορυφή στη γενική κατάταξη. Στην ευρω-ιαπωνική μάχη κερδίζει οριακά η Άπω Ανατολή, με σκορ 4-3, ενώ ενδεικτικό της «αφοσίωσης» που δείχνουν οι Αμερικανοί στις εταιρίες τους, είναι το γεγονός ότι μόνο η Ford εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις της έρευνας.
Το άρθρο Ποιες είναι οι μάρκες με το πιο πιστό αγοραστικό κοινό; εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.