Η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ συνεχίζει να προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές, οι οποίοι βλέπουν τις τιμές να αυξάνονται και το εισόδημά τους να περιορίζεται. Αναμένονται μειώσεις σε 1.000 προϊόντα μέχρι τις 15 Οκτωβρίου, ωστόσο η εμπιστοσύνη των νοικοκυριών παραμένει χαμηλή.
Οι καταναλωτές εκφράζουν αμφιβολίες σχετικά με την πραγματική επίδραση αυτών των μειώσεων στον οικογενειακό προϋπολογισμό τους. Οι πιέσεις για μειώσεις τιμών εντείνονται, καθώς η καθημερινότητα γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη με τις συνεχείς αυξήσεις στο κόστος ζωής.