Ο σύμβουλος σταδιοδρομίας, Νίκος Παυλάκος, αναλύει τις διαφοροποιήσεις που παρατηρούνται στους μαθητές που συμμετέχουν σε επαναληπτικές εξετάσεις. Υπογραμμίζει ότι οι μαθητές αυτοί ενδέχεται να βρίσκονται σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τους υποψήφιους που έχουν αδέλφια σε στρατιωτικές σχολές, καθώς οι τελευταίοι απολαμβάνουν ορισμένα προνόμια κατά τη διαδικασία της εξέτασης.
Αναφερόμενος στα κριτήρια που ισχύουν για την εισαγωγή στις στρατιωτικές σχολές, ο Παυλάκος επισημαίνει την ανάγκη για μια δίκαιη και ισότιμη προσέγγιση, προκειμένου να διασφαλιστούν οι ίσες ευκαιρίες για όλους τους υποψήφιους. Η συζήτηση αυτή αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και τις ενδεχόμενες ανισότητες στο εκπαιδευτικό σύστημα.