Η Jaguar Land Rover βρίσκεται σε κρίση λόγω κυβερνοεπίθεσης που παρέλυσε τα εσωτερικά της συστήματα, αναγκάζοντας την εταιρεία να σταματήσει την παραγωγή για πάνω από τρεις εβδομάδες.
Η διακοπή, που επηρεάζει τις εγκαταστάσεις στο Solihull, το Halewood και το Wolverhampton, έχει παραταθεί μέχρι τουλάχιστον την 1η Οκτωβρίου, προκαλώντας ανησυχία για την επιβίωση μικρών και μεσαίων προμηθευτών.
Η εταιρεία χάνει καθημερινά μεταξύ 5 και 10 εκατομμυρίων λιρών, ενώ οι αντιπροσωπείες καταφεύγουν σε χειρόγραφα έγγραφα για τις ταξινομήσεις.
Παρά τις φήμες για πιθανή παράταση της διακοπής μέχρι τον Νοέμβριο, η JLR απορρίπτει αυτές τις πληροφορίες ως ανακριβείς.
Πιο αναλυτικά
Η Jaguar Land Rover αντιμετωπίζει μια από τις πιο δύσκολες στιγμές της πρόσφατης ιστορίας της, καθώς βρίσκεται εν μέσω μιας κρίσης που δεν δείχνει σημάδια υποχώρησης. Έχουν περάσει περισσότερες από τρεις εβδομάδες από τότε που μια ομάδα έφηβων χάκερ επιτέθηκε στη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, παραλύοντας τα εσωτερικά συστήματα και οδηγώντας την παραγωγή σε στασιμότητα. Κάτι που συνεχίζει, καθώς οι Άγγλοι επιβεβαιώνουν ότι το κλείσιμο παρατάθηκε ξανά, αυτή τη φορά τουλάχιστον μέχρι την 1η Οκτωβρίου.
Συνήθως, περισσότερα από 1.000 οχήματα βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής της JLR κάθε μέρα. Ωστόσο, οι εγκαταστάσεις στο Solihull, το Halewood και το Wolverhampton έχουν «κοκαλώσει» από την κυβερνοεπίθεση στις 31 Αυγούστου. Η παρατεταμένη παύση έχει προκαλέσει ανησυχία ότι οι μικροί και μεσαίοι προμηθευτές θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν κατάρρευση εάν η παραγωγή δεν ξαναρχίσει σύντομα. Σε μια δήλωση που επιβεβαιώνει την παρατεταμένη διακοπή λειτουργίας, η JLR ανέφερε: «Η προσοχή μας παραμένει στην υποστήριξη των πελατών, των προμηθευτών, των συναδέλφων και των αντιπροσώπων μας που παραμένουν ανοιχτοί. Γνωρίζουμε ότι είναι μια δύσκολη στιγμή για όλους όσους συνδέονται με την JLR και ευχαριστούμε όλους, για τη συνεχή υποστήριξη και υπομονή τους».
Αυτή, μάλιστα, μπορεί να μην είναι η τελευταία φορά που παρατείνεται η διακοπή της παραγωγής. Ανώνυμες πηγές έχουν δηλώσει στο BBC ότι η διακοπή θα μπορούσε να τραβήξει μέχρι τον Νοέμβριο. Ωστόσο, η Jaguar Land Rover απέρριψε αυτό το γεγονός ως «παραφιλολογία». Τα εν λόγω προβλήματα φέρεται να κοστίζουν στο Βρετανό κατασκευαστή μεταξύ 5 εκατ. λιρών (5,7 εκατ. ευρώ) και 10 εκατ. λιρών (11,4 εκατ. ευρώ) την ημέρα. Τα πράγματα είναι τόσο άσχημα που οι αντιπροσωπείες με προσωπικό βασίζονται σε χειρόγραφα έγγραφα για την ολοκλήρωση των ταξινομήσεων, ενώ αρκετοί προμηθευτές δηλώνουν διαρκώς ότι δεν έχουν τους οικονομικούς πόρους για να αντιμετωπίσουν ένα παρατεταμένο lockdown
Το άρθρο Στον πάγο η παραγωγή της Land Rover μέχρι νεωτέρας εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.