Η BYD ετοιμάζεται να λανσάρει το αγροτικό της μοντέλο, Shark, στην Ευρώπη, ξεκινώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο. Το Shark, που θυμίζει το Ford F-150 Lightning, διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση και είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του.
Το εσωτερικό του είναι εξοπλισμένο με σύγχρονες τεχνολογίες, όπως μεγάλες οθόνες και σύστημα καραόκε. Κινείται από ένα ισχυρό plug-in υβριδικό σύστημα με 436 ίππους, προσφέροντας γρήγορες επιδόσεις και ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.500 κιλά.
Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 100 χλμ., ενώ η φόρτιση είναι γρήγορη. Το Shark αναμένεται να επεκταθεί σε περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές σύντομα.
Πιο αναλυτικά
Αγροτικά δεν έχουμε δει ακόμα εδώ από τη BYD, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Μια χαρά πορεία κάνει το Shark σε μακρινές αγορές, όπως του Μεξικού και της Αυστραλίας, ωστόσο τώρα έρχεται να προκαλέσει χαμό και στην Ευρώπη.
Ο «Καρχαρίας» των Κινέζων φέρνει αρκετά σε ανάλογο μοντέλο της Ford, συγκεκριμένα στο F-150 Lightning. Ο τρόπος που διαμορφώνεται το εμπρός μέρος, με την ογκώδη ορθογώνια μάσκα και τα φωτιστικά σώματα που την πλαισιώνουν, να παραπέμπει ξεκάθαρα στο ηλεκτρικό F-150. Πίσω η εμφάνιση είναι πιο παραδοσιακή, με δυο κάθετα φανάρια πέριξ της καρότσας, αλλά επίσης ενωμένα μέσω LED λωρίδας. Αυτό που τραβάει περισσότερο το βλέμμα στο Shark πάντως, είναι το επιβλητικό παράστημα. Η BYD υποστηρίζει πως είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της κατηγορίας, με μήκος 5.457 χλστ. (1.971 χλστ. το πλάτος, 1.925 χλστ. το ύψος) – αριθμός που ξεπερνά τόσο το Ranger (5.357 χλστ.) όσο και το Toyota Hilux (5.325 χλστ.), ή το Tacoma για να πάμε και στην Αμερική (5.410 χλστ).
Το εσωτερικό μόνο αγροτικό δεν θυμίζει, με δυο μεγάλες οθόνες μπροστά (10,25 ίντσες το ψηφιακό καντράν) και δίπλα (12,8 ίντσες το infotainment) από τον οδηγό να καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Οι λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto είναι στάνταρ, όπως και το head-up display των 12 ιντσών. Μοναδικό χαρακτηριστικό το σύστημα καραόκε, που συνοδεύεται κανονικά από μικρόφωνο!
Την κίνηση του Shark αναλαμβάνει ένα plug-in υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από υπερτροφοδοτούμενο 1.500άρη τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα και τουλάχιστον έναν ηλεκτροκινητήρα (δεν δίνει λεπτομέρειες η BYD), που παράγουν συνδυαστικά 436 ολόκληρα άλογα! Ισχύς που εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ., παρά το γεγονός ότι το βάρος ξεπερνά τους 2 τόνους. Την ίδια στιγμή η καρότσα μπορεί να σηκώσει βάρη έως 790 κιλών, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 2.500 κιλά. Η ηλεκτρική αυτονομία αναφέρεται στα 100 χλμ., αλλά στον κύκλο NEDC (οπότε σημαντικά λιγότερο σε WLTP), με τη φόρτιση από 30 σε 80% να ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά.
Το Shark θα ξεκινήσει να διατίθεται στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι το τέλος του έτους, αρχής γενομένης από την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Σταδιακά, η κυκλοφορία του θα επεκταθεί σε πολλές ακόμα χώρες της Ευρώπης, πιθανότατα περιλαμβανομένης της δικής μας.
Το άρθρο O αγροτικός «Καρχαρίας» της BYD που έρχεται Ευρώπη εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η BYD λανσάρει το αγροτικό μοντέλο Shark στην Ευρώπη, ξεκινώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο.
- Το Shark διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση και σύγχρονες τεχνολογίες, όπως μεγάλες οθόνες και σύστημα καραόκε.
- Κινείται από ισχυρό plug-in υβριδικό σύστημα 436 ίππων, προσφέροντας γρήγορες επιδόσεις και ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.500 κιλά.
- Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 100 χλμ. ενώ η φόρτιση ολοκληρώνεται γρήγορα.
Το εμπόριο κρυπτονομισμάτων ήταν πάντα ένα ρίσκο, αλλά με τη στρατηγική της Limudia, ήταν απλώς μια αποκάλυψη. Η αρχική μου επένδυση έχει αυξηθεί σημαντικά στα 403.000 δολάρια και έχω ήδη κάνει την πρώτη μου κερδοφόρα ανάληψη. Σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω Telegrams (@mudiatrading) αν ψάχνετε για επιτυχία στα κρυπτονομίσματα.