Η κινεζική εταιρεία Souo, θυγατρική της Great Wall Motors, παρουσίασε τη νέα μοτοσικλέτα S2000, εξοπλισμένη με έναν πρωτοποριακό 8κύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων, στοχεύοντας να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Honda Goldwing. Η S2000, με εντυπωσιακές διαστάσεις και βάρος, προσφέρει πολυτελείς ανέσεις όπως ηχοσύστημα, θερμαινόμενες σέλες και προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Παρά τους περιορισμούς στην Κίνα για τις μοτοσικλέτες, η Souo S2000 φαίνεται να προορίζεται κυρίως για την ευρωπαϊκή αγορά, με τιμές που ξεκινούν από 28.280 ευρώ.
Πιο αναλυτικά
Η Κίνα το έχει βάλει σκοπό να κυριαρχήσουν και στις μοτοσικλέτες, πέρα από τα αυτοκίνητα. Ολόκληρη μάρκα για τα δίτροχα έχει ιδρύσει η Great Wall Motors, ονόματι Souo (πολύ κοντά ηχητικά με τα κράνη της ιταλικής Shoei). Η οποία Souo με τη σειρά της, μόλις παρουσίασε μια απίστευτη grand touring κατασκευή με 2.0λιτρο 8κύλινδρο κινητήρα και όνομα S2000!
Η αρχοντική μοτοσικλέτα από το Πεκίνο φαίνεται πως είναι πελώρια σε διαστάσεις, φτάνοντας τα 1.810 χλστ. σε μεταξόνιο και τα 471 κιλά σε βάρος! Το κινεζικό θηρίο στοχεύει πρωτίστως στη Honda Goldwing (από την οποία είναι σημαντικά μεγαλύτερο, με +115 χλστ. μεταξόνιο και +78 κιλά), προσφέροντας όλες τις ανέσεις που περιμένεις από μια ναυαρχίδα σε δυο τροχούς: ηχοσύστημα με τετραπλά ηχεία (2 μπροστά, 2 για τον συνεπιβάτη), ανατομικές και θερμαινόμενες σέλες, θερμαινόμενες λαβές, σύνδεση Bluetooth, WiFi 4G (!), αυτόματα φώτα, αναγνώριση τυφλών σημείων, όπισθεν, μέχρι και cruise control! To ψηφιακό καντράν αποτελείται από οθόνη αφής 12,3 ιντσών, όπου βλέπουμε τελική ένδειξη 240 χλμ./ώρα και 6.000 σ.α.λ.. Χαμηλό όριο περιστροφής για μηχανή, αλλά όχι τόσο όταν δούμε τις προδιαγραφές του κινητήρα.
Η κινεζική φίρμα γίνεται η πρώτη παγκοσμίως που βάζει 8κύλινδρο κινητήρα –σε σειρά κιόλας- σε μοτοσικλέτα, με τη χωρητικότητα να ανέρχεται στα 1.998 κ.εκ. και την ισχύ στα 152 άλογα. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται για την S2000 («τυχαία» η ονομασία, ειδικά όταν βασικός ανταγωνιστής είναι μοντέλο της Honda), πέρα από την τελική των 210 χλμ./ώρα, αλλά και μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός-πίσω και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, μας προϊδεάζει για τη δύναμη που προστάζει η δεξιά μανέτα και διαχειρίζεται ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το οξύμωρο είναι ότι στην Κίνα, σε πολλούς αυτοκινητόδρομους απαγορεύονται οι μοτοσικλέτες – κι όπου επιτρέπονται, συνήθως περιορίζονται στα 80 χλμ./ώρα. Οπότε η λογική επιτάσσει πως η Souo S2000 προορίζεται πρωτίστως για άλλες αγορές, τουτέστιν Ευρώπη.
Στην Κίνα πάντως, έχει ξεκινήσει ήδη να διατίθεται. Η βασική S2000 ST ξεκινά από τις 218.800 γουάν (28.280 ευρώ) και οι τιμές φτάνουν μέχρι τις 288.800 γουάν (37.327 ευρώ), για την κορυφαία Founder Edition (αυτή με τις χρυσαφί πινελιές, υπάρχει και η S2000 GL ενδιάμεσα).
Το άρθρο Ο 8κύλινδρος «easy rider» S2000 από την Κίνα (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Souo, θυγατρική της Great Wall Motors, παρουσίασε τη μοτοσικλέτα S2000 με 8κύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων, στοχεύοντας την ευρωπαϊκή αγορά.
- Η S2000 διαθέτει πολυτελή χαρακτηριστικά όπως ηχοσύστημα, θερμαινόμενες σέλες και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.
- Η κινεζική αγορά περιορίζει τη χρήση μοτοσικλετών, καθιστώντας την Ευρώπη βασικό στόχο για το S2000.
- Οι τιμές της S2000 στην Κίνα κυμαίνονται από 28.280 έως 37.327 ευρώ, ανάλογα με την έκδοση.