Η Porsche συνεχίζει να υποστηρίζει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, παρά τη γενική τάση προς τα αυτόματα συστήματα.
Η εταιρεία εξοπλίζει με μηχανική μετάδοση τα μοντέλα 911 Carrera T και GT3, ενώ ο επικεφαλής εξέλιξης της 911, Michael Rösler, επιμένει στη διατήρηση του χειροκίνητου κιβωτίου και για τις μελλοντικές γενιές.
Παρά την περιορισμένη ζήτηση στην Ευρώπη, η Αμερική παρουσιάζει υψηλή προτίμηση για τα χειροκίνητα, με το 49% των πωλήσεων να αφορά αυτά τα μοντέλα.
Η Porsche αντιμετωπίζει προκλήσεις λόγω της μικρής απήχησης σε μεγάλες αγορές, αλλά παραμένει αποφασισμένη να βρει λύσεις για τη συνέχιση της παραγωγής χειροκίνητων κιβωτίων.
Πιο αναλυτικά
Σε μια εποχή που χάνεις το μέτρημα από τις ταχύτητες και τους συμπλέκτες στα αυτόματα κιβώτια, υπάρχουν ελάχιστοι ρομαντικοί να κρατούν το λάβαρο του χειροκίνητου. Η Porsche συγκαταλέγεται σε αυτή την εκλεκτή και υπό εξαφάνιση κάστα κατασκευαστών, έχοντας κατακτήσει και το απόλυτο ρεκόρ παραγωγής του είδους στο Nurburgring, στις αρχές της άνοιξης.
Η φίρμα από το Τσουφενχάουζεν μπορεί να εξοπλίζει με μηχανική μετάδοση μόνο τις 911 Carrera T και GT3, καθώς οι Cayman GT4 και Boxster Spyder καταργήθηκαν πρόσφατα, ωστόσο δεν σκοπεύει να το εξαφανίσει από τη γκάμα της στο μέλλον. Ο επικεφαλής εξέλιξης της 911, Michael Rösler, μίλησε στο βρετανικό Evo για τις προθέσεις του επί χειροκίνητου κιβωτίου, δίνοντας μια αρκετά ευοίωνη οπτική για το μέλλον. Ο Γερμανός ανέφερε ότι έβαλε βέτο στην εξέλιξη της 992, όταν το 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη άρχιζε να εξαπλώνεται: «Ήθελα τουλάχιστον μια κανονική έκδοση, πέρα από την GT3, να έχει μηχανική μετάδοση. Και θέλω το ίδιο για την επόμενη γενιά. Αν μπορούμε δε, και σε άλλα μοντέλα».
Κι αυτό, παρά την ελάχιστη ζήτηση για πεντάλ συμπλέκτη στην Ευρώπη. Ούτε πάνω από το 2-3% δεν καταλαμβάνουν οι πωλήσεις των χειροκίνητων 911, για να έρθει η Αμερική, στην απόλυτη έκφανση του οξύμωρου και της ειρωνείας, να αντιπαραθέσει ένα απίθανο 49%! Άρα κόσμος που να θέλει μηχανικό κιβώτιο, υπάρχει. Όχι εκεί που θα τον περιμέναμε, αλλά δίνει λαβή στους μηχανικούς να προωθήσουν ατζέντα στο τμήμα marketing και τους λογιστές. Το θέμα είναι ότι σε παγκόσμια κλίμακα, μπαίνουν περιορισμοί: «Η μικρή απήχηση σε μεγάλες αγορές μάς δημιουργεί κάποια προβλήματα, καθώς πρέπει να παρέχουμε στους προμηθευτές παραγγελίες με συγκεκριμένο αριθμό εξαρτημάτων». Από τη στιγμή που υπάρχει η πρόθεση, όμως, θα βρεθεί και ο τρόπος.
Το άρθρο Η Porsche πιστεύει στο χειροκίνητο κιβώτιο εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Porsche συνεχίζει να υποστηρίζει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, παρά την αυξημένη δημοτικότητα των αυτόματων συστημάτων.
- Η εταιρεία εξοπλίζει με μηχανική μετάδοση τα μοντέλα 911 Carrera T και GT3 και σχεδιάζει να συνεχίσει να το κάνει στο μέλλον.
- Η ζήτηση για χειροκίνητα κιβώτια είναι περιορισμένη στην Ευρώπη, αλλά υψηλή στην Αμερική, με το 49% των πωλήσεων να αφορά αυτά τα μοντέλα.
- Η Porsche αντιμετωπίζει προκλήσεις λόγω της μικρής απήχησης σε μεγάλες αγορές, αλλά είναι αποφασισμένη να συνεχίσει την παραγωγή χειροκίνητων κιβωτίων.