Το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid, το πρώτο εξηλεκτρισμένο pickup στην Ευρώπη, είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις στους επαγγελματίες οδηγούς.
Συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα EcoBoost 2.3 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων για έως και 50 χλμ. και εξαιρετική οικονομία καυσίμου.
Με μέγιστη ροπή 697 Nm και ισχύ 281 PS, το Ranger PHEV εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις, ενώ διατηρεί τις μεταφορικές του ικανότητες με ωφέλιμο φορτίο έως 800 κιλά και δυνατότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλών.
Η μπαταρία του φορτίζεται εύκολα στο σπίτι, ενώ η τεχνολογία Pro Power Onboard παρέχει ενέργεια για εργαλεία και εξοπλισμό, καθιστώντας το ιδανικό για επαγγελματικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
Πιο αναλυτικά
Τα pickup οχήματα είναι χρόνια τώρα άμεσα συνδεδεμένα με τα χωριά και τις κωμοπόλεις, όπου τα πιο καινούργια και «μουράτα» αποτελούν ατραξιόν και θέμα συζήτησης – σχολιασμών σχετικά και με τις ικανότητές τους στη δουλειά, στα χωράφια και στο ταξίδι. {loadposition Fordcarcenter}
Ο βασικός ήχος που ακούγεται από τα pickup είναι το χαρακτηριστικό κροτάλισμα του πετρελαιοκινητήρα. Ωστόσο, ένα νέο μοντέλο μπορεί να κάνει τελείως αθόρυβη την παρουσία του και να… ψαρώσει κόσμο, καθότι έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ρεύμα. Παράλληλα μπορεί να κοντραριστεί και εκτός δρόμου με ντίζελ pickup, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο. Αυτό είναι το νέο Ranger Plug-In Hybrid, το πρώτο εξηλεκτρισμένο pick-up σε ολόκληρη την Ευρώπη, το οποίο είναι τώρα άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στο δίκτυο Επίσημων Εμπόρων Ford, προσφέροντας σε όλους τους επαγγελματίες οδηγούς ένα ασυμβίβαστο και καινοτόμο όχημα. Οι τιμές του ξεκινούν από 65.135 ευρώ (49.345 ευρώ προ φόρων και Δασμών), με τετρακίνηση και διπλή καμπίνα.
Το νέο Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης που εξοπλίζεται το νέο Ranger PHEV συνδυάζει τον κορυφαίο βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2.3 λίτρων της Ford και το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 102 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh. Με δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης για κίνηση με βενζίνη ή αμιγώς ηλεκτρικά ή με συνδυασμό των δύο, το καινοτόμο Ranger Plug-In Hybrid εξασφαλίζει πρωτόγνωρα επίπεδα οικονομίας, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στις δυνατότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου.
Κορυφαία οικονομία και επιδόσεις
Πιο συγκεκριμένα, επιλέγοντας το πρόγραμμα λειτουργίας EV Now, η συμπαγής μπαταρία του αυτοκινήτου προσφέρει με μία πλήρη φόρτιση τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων και πολύ χαμηλό κόστος για έως και 50 χλμ. – απόσταση που συνήθως δεν υπερβαίνει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης των επαγγελματιών. Η ασύγκριτη οικονομία που απολαμβάνουν οι επαγγελματίες οδηγοί αποτελεί σήμα κατατεθέν του νέου Ford Ranger PHEV και σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Σε μεικτές διαδρομές η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν υπερβαίνει τα μόλις 3,2 λτ./100 χλμ., ενώ ακόμα και σε συνθήκες ταξιδιού και κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με μεγάλες ταχύτητες, το υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει οικονομική μετακίνηση με καταναλώσεις που ανταγωνίζονται τους σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου.
Ταυτόχρονα, η μέγιστη ροπή των 697 Nm στις 2.500 σ.α.λ. του Ford Ranger PHEV είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger παραγωγής, παραπέμποντας τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόλυτα νούμερα σε εκείνη ενός σύγχρονου supercar. Η θηριώδης αυτή ροπή, σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ των 281 PS – περισσότερη σε σχέση με την αντίστοιχη ενός πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0 λτ. V6 – εξασφαλίζουν στο νέο Ranger Plug-In Hybrid απαράμιλλες επιδόσεις σε όλα τα οδηγικά σενάρια, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 9,2 δευτερόλεπτα.
Κανένας συμβιβασμός στις μεταφορικές ικανότητες
Το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid είναι σε θέση να προσφέρει στους επαγγελματίες ωφέλιμο φορτίο έως 800 κιλά και κορυφαία δυνατότητα ρυμούλκησης έως και 3.500 κιλά. Ταυτόχρονα, όπως σε κάθε μοντέλο της γκάμας Ranger, οι πελάτες μπορούν να επωφελούνται από τις μοναδικές εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν τόσο το σύστημα τετρακίνησης e-4WD και το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις), όσο και από το κλείδωμα του πίσω διαφορικού του νέου Ford Ranger Plug-In Hybrid.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 11,8 kWh του νέου Ranger Plug-In Hybrid μπορεί να φορτιστεί εύκολα και γρήγορα στο σπίτι, με πολύ χαμηλό κόστος, σε λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp, ακόμα και σε απλή οικιακή πρίζα σούκο. Ταυτόχρονα, η τεχνολογία Pro Power Onboard του νέου Ford Ranger PHEV υποστηρίζει όλους όσοι χρειάζονται έξτρα ενέργεια είτε για τη δουλειά είτε για τις εκδρομές τους, καθώς παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης – για παράδειγμα σε εργοτάξια ή κάμπινγκ, χωρίς τη χρήση γεννήτριας. Το σύστημα που διαθέτει το νέο Ford Ranger PHEV προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW (10 amp). Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν την έκδοση των 6,9 kW (16 amp) που διαθέτει δύο παροχές στο χώρο φόρτωσης – με 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μία, έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.
Θέλοντας να καταδείξει τις ασυμβίβαστες αυτές δυνατότητες, η Ford συνέκρινε σε μια απευθείας «κόντρα» το νέο Ranger PHEV με την πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0 λτ., δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον video με τίτλο «Ranger PHEV vs Ranger», το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω βίντεο:
Το άρθρο Διαθέσιμο το pickup που «ψαρώνει» κόσμο εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid διατίθεται στην ελληνική αγορά ως το πρώτο εξηλεκτρισμένο pickup στην Ευρώπη.
- Συνδυάζει βενζινοκινητήρα EcoBoost 2.3 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας 50 χλμ. κίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
- Προσφέρει μέγιστη ροπή 697 Nm, ισχύ 281 PS, ωφέλιμο φορτίο 800 κιλών και ρυμούλκηση έως 3.500 κιλά.
- Η μπαταρία φορτίζεται εύκολα στο σπίτι και η τεχνολογία Pro Power Onboard παρέχει ενέργεια για εργαλεία και εξοπλισμό.