Το Citroen Type H, ένα εμβληματικό μοντέλο του 1947, αναβιώνει χάρη στην ιταλική εταιρεία Caselani, που ειδικεύεται στο restomodding.
Το νέο Type H βασίζεται στο Relay και διαθέτει ρετρό σχεδιαστικά στοιχεία, όπως το μπροστινό μέρος που θυμίζει το επαγγελματικό 2CV, στρογγυλούς προβολείς και ψευδο-αεραγωγούς.
Το εσωτερικό του είναι σύγχρονο με οθόνη αφής, κλιματισμό και τεχνολογίες όπως Bluetooth και Apple CarPlay. Προσφέρει ωφέλιμο φορτίο έως 1.385 κιλά και διατίθεται σε τέσσερα μεγέθη.
Στα μηχανικά μέρη περιλαμβάνει επιλογές με κινητήρες ντίζελ 150 και 180 ίππων, καθώς και μια ηλεκτρική έκδοση με 270 ίππους και αυτονομία άνω των 370 χλμ.
Πιο αναλυτικά
Το ιστορικό Citroen Type H του 1947 αναβιώνει, 78 χρόνια μετά το ντεμπούτο του, μέσω ενός Ιταλού καροσερίστα και του πολύ τυχερού Relay, που γίνεται ένα εκ των πιο ξεχωριστών παρουσιών με το λοχιόσημο στη μάσκα.
Το νέο Type H έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ιταλική φίρμα Caselani, που ειδικεύεται σε restomodding του είδους. Ξεκινώντας από το μπροστινό μέρος, ολόκληρο το ρύγχος του Relay έχει αντικατασταθεί με ένα νέο, που μιμείται εκείνη του επαγγελματικού 2CV. Ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι θόλοι των τροχών έχουν επίσης δώσει τη θέση τους σε καινούργιους, που κατασκευάζονται από fiberglass, ενώ νέο είναι και το καπό με το σχήμα V και τις πτυχώσεις. Όπως στο αυθεντικό Type H , υπάρχουν στρογγυλοί προβολείς που προεξέχουν από το αμάξωμα, ενώ πάνω . Πάνω από τους θόλους των μπροστινών τροχών υπάρχουν ψευδο-αεραγωγοί, που εμπνέονται από τους πραγματικούς του μοντέλου από το 1947, ενώ στο πλάι δεσπόζουν οι οριζόντιες γραμμές, αποτίνοντας φόρο τιμής στο έξτρα έλασμα που τοποθετούσαν οι μηχανικοί της Citroen πίσω από την καμπίνα των επιβατών, προκειμένου να αυξήσουν την ακαμψία του σασί και να διασφαλίσουν την αντοχή του χώρου φόρτωσης.
Πίσω συναντάμε μικρά παραλληλόγραμμα κάθετα τοποθετημένα κρύσταλλα στα φύλλα των θυρών, την ώρα που στα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα παρατηρούμε τη μεγαλύτερη ομοιότητα με το Berlingo, καθώς ναι μεν εμφανίζονται σε διπλό κυκλικό μοτίβο (όπως το αυθεντικό), αλλά μοιάζουν αρκετά aftermarket. Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής, κλιματισμό, Bluetooth και Apple CarPlay , ενώ διατίθεται και cruise control για άνεση στις μεταφορές επί εθνικής οδού. Το Type H προσφέρει ωφέλιμο φορτίο έως 1.385 κιλά και διατίθεται σε τέσσερα μεγέθη, μήκους από 5 ως 6,3 μέτρα και ύψος από 2,35 ως 2,77 μέτρα, προσφέροντας μέγιστο όγκο φόρτωσης έως 17 κυβικών μέτρων.
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε τον 2.2 HDi ντίζελ σε απόδοση 150 και 180 ίππων, συν μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μοτέρ 270 ίππων, μπαταρία 110 kWh και μέγιστη αυτονομία που ξεπερνά τα 370 χλμ., με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης έως και 150kW (0-80% σε 55 λεπτά).
Το άρθρο Νέο ρετρό Citroen Type H ταξιδεύει στη δεκαετία του ’40 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το Citroen Type H αναβιώνει από την Caselani με ρετρό σχεδιασμό βασισμένο στο Relay.
- Το εσωτερικό συνδυάζει σύγχρονες τεχνολογίες όπως οθόνη αφής και Apple CarPlay.
- Διατίθεται σε τέσσερα μεγέθη με ωφέλιμο φορτίο έως 1.385 κιλά και όγκο φόρτωσης έως 17 κυβικά μέτρα.
- Περιλαμβάνει κινητήρες ντίζελ 150 και 180 ίππων, και ηλεκτρική έκδοση με 270 ίππους και αυτονομία άνω των 370 χλμ.