Η Renault σημειώνει τεράστια επιτυχία με τα νέα μοντέλα 4 και 5, τα οποία έχουν κερδίσει την προτίμηση του κοινού χάρη στη ρετρό σχεδίασή τους.
Ωστόσο, η αυξημένη ζήτηση για αυτά τα μοντέλα έχει προκαλέσει ανησυχίες για την επίδρασή τους στις πωλήσεις του ηλεκτρικού Megane E-Tech.
Ο CEO της Renault, Fabrice Cambolive, αναγνωρίζει το ζήτημα και σχεδιάζει να μετατρέψει το Megane E-Tech από crossover σε ένα πιο δυναμικό hot hatch, με πιθανές βελτιώσεις όπως μεγαλύτερη μπαταρία.
Παρά τις προκλήσεις, η Renault παραμένει αισιόδοξη για την εξέλιξη των μοντέλων της.
Πιο αναλυτικά
«Φλέβα χρυσού» έχει χτυπήσει η Renault με τα νέα 4 και 5, δικαιώνοντας την επιλογή της να απευθυνθεί στη νοσταλγία του αγοραστικού κοινού και τη ρετρό σχεδιαστική προσέγγιση. Τα δυο νέα μοντέλα αποδεικνύονται εξαιρετικά δημοφιλή μεταξύ των αγοραστών, δημιουργώντας ευχάριστους πονοκεφάλους στους ιθύνοντες της γαλλικής εταιρίας.
Ο CEO της φίρμας, Fabrice Cambolive, μίλησε στα πλαίσια της Έκθεσης IAA του Μονάχου τόσο για την επιτυχία των νέων R4 & R5, όσο και των προβλημάτων που δημιουργούν σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα της Renault. Συγκεκριμένα, το Megane E-Tech. Ο Cambolive ναι μεν δήλωσε απόλυτα ευχαριστημένος με την εμπορική πορεία των δυο τους, αλλά δεν έκρυψε τον -ελεγχόμενο, η αλήθεια είναι- προβληματισμό του για εσωτερική αντιπαράθεση πωλήσεων. Κοντολογίς, τον «κανιβαλισμό» του ηλεκτρικού Megane: «Ο κόσμος λατρεύει τα νέα 4 και 5, αλλά εις βάρος του Megane E-Tech. Δεν αγχωνόμαστε, όμως, ούτε είναι κάτι απρόσμενο. Ήδη έχουμε δρομολογήσει αλλαγές για το EV Megane, οι οποίες περιλαμβάνουν μια πολύ ενθουσιώδη, hot hatch, προσέγγιση».
Κατά δήλωση του επικεφαλής της Renault, δηλαδή, το Megane E-Tech θα αλλάξει από crossover σε hot hatch, τόσο μηχανολογικά όσο και εμφανισιακά. Κάτι ανάλογο με αυτό που έκαναν οι Γάλλοι με το ολοκαίνουργιο Clio, ακολουθώντας πολύ πιο τολμηρά σχεδιαστικά μονοπάτια. Αν και αρνήθηκε να συζητήσει τυχόν τεχνικές βελτιώσεις που αναμένεται να δούμε στο αναβαθμισμένο Megane, ο Cambolive επιβεβαίωσε ότι μια μεγαλύτερη μπαταρία είναι μέρος του πακέτου. Η μεγαλύτερη συστοιχία που διατίθεται αυτή τη στιγμή στο E-Tech είναι 60 kWh, που προσφέρει αυτονομία 459 χλμ. Ωστόσο, το μεγαλύτερο Scenic έχει μπαταρία 87 kWh που διαρκεί 620 χλμ. μεταξύ των φορτίσεων, ενώ ο νέος «ξάδερφος» του Megane, το Nissan Leaf, εξοπλίζεται με συστοιχία 75 kWh και φτάνει στα 488 χλμ. με μια φόρτιση.
Το άρθρο Non stop η ζήτηση για τα νέα Renault 4 και 5 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.