Η κινεζική εταιρεία Dreame, γνωστή για την κατασκευή ηλεκτρικών σκουπών, σχεδιάζει να εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία το 2027 με ένα ηλεκτρικό hypercar που θα ανταγωνίζεται υπεραυτοκίνητα όπως αυτά της Bugatti και της Koenigsegg.
Η εταιρεία χρησιμοποίησε το σχέδιο της Bugatti Chiron, προσθέτοντας δύο πίσω πόρτες, και σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο στην Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτών στο Λας Βέγκας.
Η Dreame εξετάζει το ενδεχόμενο κατασκευής εργοστασίου στο Βερολίνο, κοντά στο Gigafactory της Tesla, και συνεργάζεται με τη γαλλική τράπεζα BNP Paribas για την υλοποίηση των σχεδίων της.
Το νέο όχημα θα κινείται με ηλεκτρικά μοτέρ, αξιοποιώντας την εμπειρία της εταιρείας στους ηλεκτροκινητήρες.
Πιο αναλυτικά
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω έλλειψης παράδοσης και ονόματος αντέγραφαν επί σειρά ετών γνωστά αυτοκίνητα καθιερωμένων εταιρειών για να βγάλουν τα δικά τους αμάξια. Τα σύγχρονα μοντέλα των μαρκών που «ξεφυτρώνουν» η μία μετά την άλλη έχουν περιορίσει το φαινόμενο της «κόπιας» αν και πλέον πολλά μοιάζουν μεταξύ τους και είναι πολύ δύσκολο να τα ξεχωρίζει κανείς.
Παρόλα αυτά οι αντιγραφές δεν σταματούν, όπως στην συγκεκριμένη της εταιρείας Dreame που κατασκευάζει ηλεκτρικές σκούπες και ιδρύθηκε το 2017. Κάποιοι θα σκεφτείτε ότι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ξεκίνησαν να φτιάχνουν ποδήλατα και ραπτομηχανές, όμως από τότε έχουν περάσει πάνω από 100 χρόνια ιστορίας και εξέλιξης. Η Dreame αυτοαποκαλείται ως η απάντηση της Κίνας στην Apple και επιβεβαίωσε τα σχέδιά της να εισέλθει στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2027 με ένα ηλεκτρικό hypercar ικανό να ξεπεράσει υπεραυτοκίνητα από την Bugatti και την Koenigsegg.
Η Dreame βρήκε έτοιμο το σχέδιο της Bugatti Chiron για την οποία οι σχεδιαστές, μηχανικοί και εταιρία ξόδεψαν πολύ χρήμα και κόπο, για να το αξιοποιήσει μέσω AI και να προσθέσει δύο ακόμα πίσω πόρτες. Οι εξωτερικές, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες, κοινοποιήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον ιδρυτή της Dream Technology, Yu Hao. Δείχνουν ένα τετράθυρο κουπέ που θα μπορούσε εύκολα να την περάσει κανείς για μια μακρύτερη έκδοση της Bugatti Chiron με τέσσερις πόρτες που δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή. 100% κλώνος δεν είναι για να τηρηθούν τα… προσχήματα, αλλά τα άλλα βασικά στοιχεία σχεδίασης της Chiron, μεταφέρονται σχεδόν αυτούσια. Τουλάχιστον στο εσωτερικό της… τετράθυρης κινεζικής Chiron, έγιναν οι απαραίτητες αλλαγές έτσι ώστε να εκσυγχρονιστεί. Μη φανταστείτε ότι ο σχεδιαστής… ίδρωσε τη φανέλα, αφού μια άχαρη μεγάλη οθόνη αφής, συν μία άλλη στην κονσόλα, καθόλου φυσικά χειριστήρια και ένα λιτό ταμπλό αρκούσαν.
Τα κινεζικά Μ.Μ.Ε αναφέρουν ότι το νέο τμήμα αυτοκινήτων της Dreame σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα φυσικό πρωτότυπο του αυτοκινήτου στην Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτών (CES) στο Λας Βέγκας τον επόμενο Ιανουάριο. Επίσης, η εταιρεία αναζητά πιθανές τοποθεσίες παραγωγής για ένα νέο εργοστάσιο για την κατασκευή του EV στο Βερολίνο της Γερμανίας. Μάλιστα, το Car News China αναφέρει ότι μια θέση μπορεί να είναι δίπλα στο Gigafactory της Tesla. Ο Yu Hao είχε δημοσιεύσει προηγουμένως εικόνες του εργοστασίου της Tesla, μαζί με κείμενο που ανέφερε ότι «εργοστάσια στην Ευρώπη επιλέγονται για αρκετές επιχειρήσεις». Και το κινεζικό μέσο ενημέρωσης Jieman ισχυρίζεται ότι η Dreame συνεργάζεται στενά με τη γαλλική τράπεζα BNP Paribas για να υλοποιήσει τα αυτοκινητιστικά της σχέδια.
Όσο για την κίνηση του υπεραυτοκινήτου της Dreame θα ακολουθηθεί η πιο εύκολη οδός. Αντί να κάτσουν να εξελίξουν κάποιο πανίσχυρο και τεχνολογικά προηγμένο βενζινοκινητήρα, θα αρκεστούν σε ηλεκτρικά μοτέρ. Άλλωστε ξέρουν από… ηλεκτροκινητήρες στις ηλεκτρικές σκούπες που κατασκευάζουν.
Το άρθρο Κινέζικη εταιρία που φτιάχνει σκούπες ετοιμάζει 4θυρη Chiron εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η κινεζική εταιρεία Dreame σχεδιάζει την εισαγωγή ενός ηλεκτρικού hypercar το 2027, εμπνευσμένου από την Bugatti Chiron με δύο πρόσθετες πίσω πόρτες.
- Η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο στην Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτών στο Λας Βέγκας και εξετάζει την κατασκευή εργοστασίου στο Βερολίνο.
- Η Dreame συνεργάζεται με τη γαλλική τράπεζα BNP Paribas για την υλοποίηση των σχεδίων της στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
- Το όχημα θα διαθέτει ηλεκτρικά μοτέρ, αξιοποιώντας την εμπειρία της εταιρείας στους ηλεκτροκινητήρες από τις ηλεκτρικές σκούπες.