Η Ford παρουσίασε το νέο Ranger MS-RT PHEV, ένα σπορ και εξηλεκτρισμένο pickup που συνδυάζει την ισχύ και την πρακτικότητα.
Σχεδιασμένο σε συνεργασία με την MS-RT, το όχημα διαθέτει εντυπωσιακό εξωτερικό σχεδιασμό εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά μοντέλα, με χαρακτηριστικά όπως το μπλε χρώμα "Fast Blue" και αεροδυναμικές βελτιώσεις.
Το Ranger MS-RT PHEV προσφέρει 281 ίππους και 697 Nm ροπής, με δυνατότητα ρυμούλκησης έως 3.500 κιλά και ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου.
Το σύστημα μετάδοσης συνδυάζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα EcoBoost, επιτρέποντας οδήγηση με μηδενικές εκπομπές για έως 40 χιλιόμετρα.
Το εσωτερικό διαθέτει σπορ καθίσματα και προηγμένες τεχνολογίες, καθιστώντας το ιδανικό για φορτίο και αγώνες.
Πιο αναλυτικά
Η Ford παρουσίασε το νέο pickup Ranger MS-RT PHEV, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο σε στενή συνεργασία μεταξύ της παγκόσμιας ομάδας της Ford και των ειδικών της MS-RT – το παρακλάδι του συνεργάτη της Ford στους αγώνες ράλι, M-Sport. Έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του -μαζί με το επίσης νέο E-Tourneo Custom MS-RT στην εκδήλωση IAA Mobility 2025 στο Μόναχο της Γερμανίας και το μόνο σίγουρο είναι ότι ξεχώριζε από άλλα οχήματα και δη «αγροτικά».{loadposition Fordcarcenter}
Το Ranger MS-RT PHEV διακρίνεται αμέσως για το μυώδες παρουσιαστικό του, ενώ το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα «Fast Blue» το κάνει ακόμα πιο μοναδικό. Το νέο σπορ αλλά και εξηλεκτρισμένο pickup βασίζεται στο ολοκαίνουργιο Ranger PHEV – την πρώτη plug-in υβριδική έκδοση του pickup που είναι το best-seller της Ευρώπης τα τελευταία 10 χρόνια. Η δυνατότητα ρυμούλκησης, ωφέλιμου φορτίου και εκτός δρόμου χαρακτηριστικά είναι όλα φουλ, μαζί με ενισχυμένη με περισσότερη ροπή από οποιοδήποτε άλλο Ranger, συν την ικανότητά του να οδηγείται σαν αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.
Με 281 ίππους και 697 Nm ροπής, σημαίνει περισσότερη ισχύ έλξης από οποιοδήποτε προηγούμενο Ranger παραγωγής. Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης του Ranger PHEV ταιριάζει απόλυτα με τη νέα έκδοση MS-RT, συνδυάζοντας έξυπνα έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 102 ίππων και ένα αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων. Αυτό συνδυάζει τόσο την ηλεκτρική ισχύ όσο και τη δύναμη του βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2.3 λίτρων. Η μπαταρία με τη χρησιμοποιήσιμη καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα των 11,8 kWh μπορεί να επαναφορτιστεί από το όχημα εν κινήσει ή μέσω σύνδεσης σε εξωτερική πηγή τροφοδοσίας, προσφέροντας έως και 40 χιλιόμετρα οδήγησης με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων και φυσικά χωρίς κατανάλωση βενζίνης. Το σύστημα τετρακίνησης e4WD, η ικανότητα ρυμούλκησης των 3.500 κιλών και το ωφέλιμο φορτίο έως ένα τόνο, καθιστούν το νέο Ford Ranger MS-RT PHEV ένα «πολυεργαλείο» για κάθε περίπτωση. Από φόρτωμα, έως οδήγηση σε ρυθμούς σπορ αυτοκινήτων.
Ο εξωτερικός του σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος από τα αγωνιστικά Ranger. Η μάσκα με το μοτίβο κυψελών, το ενσωματωμένο σπόιλερ μπροστά, ο χαρακτηριστικός πίσω προφυλακτήρας με ενσωματωμένη αεροτομή, οι ανάγλυφες πλαϊνές ποδιές και το χαμηλότερο στήσιμο από την ειδική ανάρτηση κάνουν το pickup άμεσα αναγνωρίσιμο. Οι αναρτήσεις φέρουν αλλαγές με τοποθέτηση νέων αμορτισέρ μπροστά, διαφορετική διάταξη πίσω και συνολική μείωση ύψους 40 χιλιοστά. Στοιχεία που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμού και σταθερότητα στις στροφές. Η αεροτομή τύπου ducktail στην πίσω πόρτα του χώρου αποσκευών και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής της καμπίνας συμβάλλουν επίσης στην αύξηση της σταθερότητας σε υψηλότερες ταχύτητες. Παράλληλα το πλάτος των μετατροχίων έχει αυξηθεί κατά 40 χλστ. και στους δύο άξονες, για καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα. Γεγονός που οδήγησε σε διεύρυνση των θόλων των τροχών κατά 82 χλστ. μπροστά και πίσω, για να χωρέσουν και οι ζάντες 21 ιντσών με διαμαντένια κοπή και ελαστικά χαμηλού προφίλ 275/45 R21.
Στο εσωτερικό της διπλής καμπίνας του Ford Ranger MS-RT PHEV υπάρχουν σπορ καθίσματα με επένδυση Eco-Leather και σουέτ με μπλε ραφές. Τα μπροστινά καθίσματα όχι μόνο διαθέτουν ενισχυμένη πλευρική στήριξη, αλλά και εντυπωσιακά σήματα MS-RT με φωτισμό LED που ανάβουν όταν ανοίγουν οι πόρτες. Παρόμοια σήματα LED υπάρχουν και στα πατάκια. Το ανάγλυφο σπορ τιμόνι διαθέτει μπλε ένδειξη ώρας 12 και είναι επίσης θερμαινόμενο – μέρος μιας premium στάνταρ προδιαγραφής που περιλαμβάνει οθόνη αφής 12 ιντσών με SYNC 4, διζωνικό ηλεκτρονικό αυτόματο έλεγχο θερμοκρασίας, υποβοήθηση στάθμευσης εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, Intelligent Adaptive Cruise Control και Intelligent Speed Limiter.
Το άρθρο Νέο Ford Ranger MS-RT PHEV για φόρτωμα και πίστα εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.