Η Ferrari παρουσίασε τη νέα 849 Testarossa, μια plug-in hybrid super sports berlinetta που αντικαθιστά την SF90 Stradale, προσφέροντας εντυπωσιακή ισχύ 1.050 ίππων.
Εξοπλισμένη με έναν νέο V8 twin-turbo κινητήρα και τρεις ηλεκτροκινητήρες, η 849 Testarossa συνδυάζει την τεχνολογία της Formula 1 με την πολυτέλεια και την απόδοση, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,3 δευτερόλεπτα.
Το αυτοκίνητο διαθέτει προηγμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, βελτιωμένη αεροδυναμική και ένα φουτουριστικό σχεδιασμό, ενώ το εσωτερικό του συνδυάζει την άνεση μιας berlinetta με την αίσθηση ενός μονοθέσιου.
Η 849 Testarossa αποτελεί ένα τεχνολογικό επίτευγμα που ενσωματώνει την κληρονομιά και την καινοτομία της Ferrari.
Πιο αναλυτικά
Η Ferrari παρουσίασε τη νέα 849 Testarossa, η οποία αντικαθιστά την SF90 Stradale. Πρόκειται για μια plug-in hybrid super sports berlinetta εξοπλισμένη με τρεις ηλεκτροκινητήρες παράλληλα με τον V8 με διπλό τούρμπο στο κέντρο του πίσω μέρους, αποδίδοντας συνολικά 1.050 ίππους, 50 περισσότερους από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης των 3.990 κ.εκ. είναι ο νέος V8 twin-turbo της Ferrari, ο οποίος παράγει 830 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. (208 ίπποι/λίτρο), σημειώνοντας αύξηση 50 ίππων σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση. Η ροπή φτάνει τα 842 Nm στις 6.500 σ.α.λ., ενώ κόφτης μπαίνει στις 8.300 σ.α.λ. Η 849 Testarossa υιοθετεί μια αρχιτεκτονική PHEV που προέρχεται από την SF90 Stradale, συνδυάζοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης V8 με τρεις ηλεκτροκινητήρες για συνολική ισχύ 220 ίππων. Δύο από αυτούς βρίσκονται στον μπροστινό άξονα και αποτελούν το σύστημα RAC-e (ηλεκτρονικός ρυθμιστής ρύθμισης στροφών), που επιτρέπει στο σύστημα 4WD και στην κατανομή ροπής να μεγιστοποιούν την πρόσφυση και την απόδοση κατά την έξοδο από στροφές. Ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας, ο MGU-K (Motor Generator Unit, Kinetic), είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και προέρχεται απευθείας από την εμπειρία της Scuderia στη Formula 1.
Επίσης, εξοπλίζεται με μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 7,45 kWh και μπορεί να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι 25 χιλιόμετρα. Για τη μετάδοση φροντίζει το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη F1. Οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα καταιγιστικές: 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,3 δλ. και 0-200 χλμ./ώρα σε 6,35 δλ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα. Αντίστοιχες είναι και οι επιδόσεις της λίγο βαρύτερης 849 Testarossa Spider των 1.660 κιλών. Κατανάλωση και εκπομπές CO2 δεν ανακοινώθηκαν, αν και μάλλον αυτά δεν θα απασχολούν τους κατόχους – οδηγούς της. Παράλληλα, η χροιά του νέου V8 turbo έχει βελτιστοποιηθεί για να εξασφαλίσει μια αναγνωρίσιμη ακουστική υπογραφή σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, διατηρώντας τις χαρακτηριστικές αρμονικές μελωδίες του V8 της Ferrari. Η ισχύς του κινητήρα εκδηλώνεται εκρηκτικά, με μια καθηλωτική εμπειρία που περιλαμβάνει ήχο, επιτάχυνση και κραδασμούς, που τονίζεται από την επίπεδη αρχιτεκτονική του στροφαλοφόρου άξονα.
Σχετικά με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης της νέας Ferrari 849 Testarossa, η πλευρική επιτάχυνση βελτιστοποιήθηκε δουλεύοντας στη γεωμετρία της ανάρτησης και τη διαχείριση των ηλεκτρονικών χειριστηρίων δυναμικής του οχήματος για να παρέχει ταχύτερη απόκριση στις εντολές του τιμονιού και να βελτιώνει τη μηχανική πρόσφυση του πίσω άξονα. Η απόδοση του φρεναρίσματος έχει βελτιωθεί, όπως και η αίσθηση και η διαδρομή του πεντάλ, χάρη στην εισαγωγή του ABS Evo που αναπτύχθηκε για την SF90 XX Stradale. Το βάρους 1.570 κιλών αμάξωμα επιβραδύνουν μεγαλύτεροι δίσκοι 410 χλστ. εμπρός και 372 χλστ. πίσω. Η αύξηση στην πλευρική απόδοση σε σύγκριση με την SF90 Stradale είναι 3%, χάρη στα νέα ελαστικά και την ειδική ρύθμιση, η οποία έφερε επίσης μείωση 35% στο βάρος των ελατηρίων. Επίσης, οι κλίσεις έχουν μειωθεί κατά 10%. Για την επαφή με την άσφαλτο φροντίζουν ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2R (προαιρετικά), Michelin Pilot Sport Cup2 (Assetto Fiorano), Pirelli PZero R (στάνταρ) και Bridgestone Potenza Sport (στάνταρ, επίσης σε έκδοση run-flat). Οι διαστάσεις τους είναι 265/35 R20 μπροστά και 325/30 R20 πίσω.
Η 849 Testarossa αναπτύχθηκε από το Κέντρο Σχεδίασης Ferrari, υπό τη διεύθυνση του Flavio Manzoni, φέρνοντας επανάσταση στο σχήμα της SF90 Stradale και δίνοντας έμφαση στα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η στιλιστική γλώσσα αναπτύσσει μια αρχιτεκτονική και φουτουριστική κατεύθυνση, με ισορροπία μεταξύ ανάγλυφων μορφών και γραμμικών στοιχείων. Οι κάθετες και εγκάρσιες γραμμές δημιουργούν ένα πρωτοφανές οπτικό σχήμα, εμπνευσμένο από την αεροναυπηγική και τα Αθλητικά Πρωτότυπα της δεκαετίας του 1970. Φυσικά κάθε τι είναι μελετημένο με λεπτομέρεια και για λόγους αεροδυναμικής, λόγω των πολύ υψηλών ταχυτήτων που αναπτύσσει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Όσον αφορά τις διαστάσεις της, έχει μήκος 4.718 χλστ., πλάτος 2.304 χλστ., ύψος 1.225 χλστ. και μεταξόνιο 2.650 χλστ.
Το εσωτερικό της 849 Testarossa αποτελεί σύνθεση μεταξύ της διάταξης μιας berlinetta με οριζόντιο ταμπλό και του πιλοτηρίου ενός μονοθέσιου. Το πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει ένα αιωρούμενο εφέ με αεραγωγούς σε σχήμα ‘C’ πλαισιωμένους από αλουμίνιο. Μεταξύ του άνω και του κάτω μέρους υπάρχει μια οριζόντια ζώνη σε αντίθεση που ενσωματώνει τα κύρια χειριστήρια και την οθόνη του συνοδηγού. Το κάτω μέρος του ταμπλό χαρακτηρίζεται από δύο αρχιτεκτονικά μοτίβα πανιών που ενσωματώνουν τις λειτουργίες ελέγχου, με την πύλη εμπνευσμένη από την F80 ενσωματωμένη σε αιωρούμενη θέση στο πανί στην πλευρά του τιμονιού.
Το άρθρο Νέα Ferrari 849 Testarossa με 1.050 άλογα! εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Ferrari 849 Testarossa είναι μια plug-in hybrid super sports berlinetta με 1.050 ίππους, αντικαθιστώντας την SF90 Stradale.
- Διαθέτει V8 twin-turbo κινητήρα και τρεις ηλεκτροκινητήρες, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,3 δευτερόλεπτα.
- Προσφέρει προηγμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, βελτιωμένη αεροδυναμική και φουτουριστικό σχεδιασμό, συνδυάζοντας άνεση και μονοθέσια αίσθηση στο εσωτερικό.
- Αποτελεί τεχνολογικό επίτευγμα που ενσωματώνει την κληρονομιά και την καινοτομία της Ferrari.