Το Nissan GT-R αποσύρθηκε από τη γραμμή παραγωγής μετά από 18 χρόνια, αλλά η Nissan εργάζεται ήδη στη νέα γενιά του, το R36.
Το νέο μοντέλο θα αντλήσει σχεδιαστική έμπνευση από το επετειακό GT-R50 και θα είναι υβριδικό, πιθανότατα με σύστημα KERS, παρόμοιο με αυτό των McLaren P1 και LaFerrari.
Η τετρακίνηση και ο συνδυασμός θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα είναι δεδομένα, ενώ δεν αποκλείεται και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Η κυκλοφορία του νέου GT-R αναμένεται το 2027 ή 2028.
Πιο αναλυτικά
Το GT-R αποσύρθηκε με κάθε επισημότητα από τη γραμμή παραγωγής, έπειτα από 18 ολόκληρα και αδιαλείπτως γκαζιάρικα χρόνια. Η Nissan ευτυχώς έχει δηλώσει επίσημα πως δουλεύει στη διάδοχη κατάσταση, άσχετα που μέχρι στιγμής λίγες πληροφορίες διαρρέονται εκ των έσω. Τί έχουμε για το επερχόμενο R36;
Καταρχάς, ότι θα εμπνέεται σχεδιαστικά από το επετειακό GT-R50. Ο jaroth_design προσάρμοσε το σχήμα του 1 εκατ. ευρώ «Godzilla» στο R35, δίνοντας παράλληλα ένα ακραία επιθετικό μπροστινό, επίσης από το GT-R50 – κρίμα που δεν έχει βάψει τα renderings στο αξεπέραστο Midnight Purple χρώμα. Από εκεί και πέρα, όλα είναι ανοιχτά για το τεχνικό κομμάτι. Αυτό που θεωρείται «τελειωμένη» υπόθεση ωστόσο, είναι ότι το επόμενο GT-R θα είναι υβριδικό.
Για το τεχνικό κομμάτι, όλα είναι ανοιχτά. Αυτό που θεωρείται «τελειωμένη» υπόθεση ωστόσο, είναι ότι το επόμενο GT-R θα είναι υβριδικό. Το σενάριο μετάβασης σε κεντρομήχανη διάταξη, όπως η Corvette, είναι απίθανο. Αυτό της αρωγής ηλεκτροκινητήρων πάλι, όχι ιδιαίτερα. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν θα πρόκειται για plug-in σύστημα, αλλά για KERS (Kinetic Energy Recovery System). Παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτά των McLaren P1 και LaFerrari, ενώ και το αγωνιστικό GT-R LM Nismo χρησιμοποιούσε ένα τέτοιο σύνολο (3.0λιτρος twinturbo V6 σε συνεργασία με την Cosworth, απόδοσης 500 ίππων, σε συνδυασμό με ηλεκτρική υποβοήθηση 250 ίππων και σύνολο 750 ίππων). Για τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, λοιπόν, το μόνο σίγουρο είναι η τετρακίνηση και ο συνδυασμός θερμικού-ηλεκτρικού μοτέρ, δίχως να αποκλείεται το σενάριο και αμιγώς ηλεκτρικού, κατά τις κατευθύνσεις του πρωτοτύπου Hyper Force των 1.360 ίππων.
Τώρα για το πότε θα γίνουν όλα τα παραπάνω, αν θα γίνουν έτσι ακριβώς, και κυριότερα πότε θα κυκλοφορήσουν σε δρόμο-πίστα, το πιθανότερο σενάριο θέτει ημερομηνία στο 2027, ενδεχομένως 2028.
Το άρθρο Όλα όσα γνωρίζουμε για το επόμενο Nissan GT-R εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.