Το άρθρο αποκαλύπτει την απρόσμενη σύνδεση μεταξύ του Nissan GT-R και της Isuzu, καθώς η εξέλιξη του διάσημου σπορ αυτοκινήτου βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό σε μηχανικούς από την Isuzu.
Ο αρχιμηχανικός του GT-R, Kazutoshi Mizuno, αποκάλυψε ότι το 80% της ομάδας εξέλιξης προήλθε από τον τομέα φορτηγών της Isuzu, αναλαμβάνοντας καίριους ρόλους στη μετάδοση και την ανάρτηση.
Παρά την αρχική τους απειρία στα supercars, οι μηχανικοί αυτοί εξελίχθηκαν σε παγκόσμιας κλάσης επαγγελματίες μέσα σε 1,5 χρόνο.
Αυτή η συνεργασία δίνει στους κατόχους του Isuzu D-Max έναν λόγο να περηφανεύονται για την έμμεση συμβολή τους στη δημιουργία ενός από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της Ιαπωνίας.
Πιο αναλυτικά
Κανονικά το Nissan GT-R, του οποίου η παραγωγή ολοκληρώθηκε, και η Isuzu μπαίνουν στην ίδια πρόταση είτε για χαβαλέ, είτε μέσω κάποιας βελτιωτική νύξης (ένα D-Max με τον 3.8 V6 twinturbo του R35, ας πούμε). Κι όμως, όσο απίστευτο ακούγεται, η εξέλιξη του «Godzilla» βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στους μάστορες που φτιάχνουν το D-Max!
Όπως έχει αποκαλύψει ο αρχιμηχανικός του GT-R, Kazutoshi Mizuno, η συντριπτική πλειοψηφία των μηχανικών που έκαναν πράξη την κορωνίδα της Nissan 18 χρόνια πριν, προήλθαν από τις τάξεις της Isuzu! Σύμφωνα με τον Mizuno, το 80% της ομάδας μηχανικών εξέλιξης του GT-R πήγαν ως «μεταγραφή» στη Nissan από τον τομέα φορτηγών της Isuzu, αναλαμβάνοντας πόστα στους τομείς της μετάδοσης και της ανάρτησης: «Ξεκίνησαν στο τμήμα φορτηγών, όχι στο τμήμα αυτοκινήτων, επομένως ήταν πρακτικά αρχάριοι στην εξέλιξη supercars», έγραφε πριν λίγο καιρό ο Mizuno στο X . «Ωστόσο, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, τη συνεργασία, τη συνεχή εκπαίδευση και την ισχυρή τους αποφασιστικότητα για την επίτευξη των στόχων, τα μέλη της ομάδας μετατράπηκαν σε μηχανικούς παγκόσμιας κλάσης σε περίπου 1,5 χρόνο».
Το GT-R εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2007, κάτι που σημαίνει πως οι μηχανικοί της Isuzu πήγαν στη Nissan μίνιμουμ το 2005, αν υποθέσουμε πως σε αυτό το διάστημα κατάφεραν να βελτιωθούν. Διαφορετικά, δεν αποκλείεται η εκπαίδευσή τους να ξεκίνησε πολύ νωρίτερα (κοντά στο 2000), ούτως ώστε να ήταν έτοιμοι όταν ξεκίνησε η εξέλιξη του R35. Όπως και να έχει, το μυστικό που αποκάλυψε ο Mizuno δίνει το δικαίωμα στους κατόχους D-Max να περηφανεύονται για την -τρόπον τινά- κοινή προέλευση με ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα της Ιαπωνίας. Το γιατί, τώρα, εξακολουθεί να παραμένει μυστήριο. Έλλειψη διαθέσιμων μηχανικών, λόγω της ενασχόλησής τους με τα SUV (εκείνη την περίοδο ετοιμάζονταν τα πρώτα Qashqai και Juke, μαζί με τη δεύτερη γενιά X-Trail); Πολύ πιθανό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι έχουν αγροτικό Isuzu, μπορούν να λένε -πολύ καταχρηστικά και περιφραστικά- ότι χωρίς το αμάξι τους, δεν θα υπήρχε ένα από τα πιο διάσημα και περιλάλητα αυτοκίνητα όλων των εποχών.
Το άρθρο Ο κρυφός δεσμός του Nissan GT-R με την Isuzu εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η εξέλιξη του Nissan GT-R βασίστηκε σε μηχανικούς από την Isuzu, με το 80% της ομάδας να προέρχεται από τον τομέα φορτηγών της εταιρείας.
- Παρά την αρχική τους απειρία στα supercars, οι μηχανικοί αυτοί εξελίχθηκαν σε παγκόσμιας κλάσης επαγγελματίες μέσα σε 1,5 χρόνο.
- Αυτή η συνεργασία δίνει στους κατόχους του Isuzu D-Max έναν λόγο να περηφανεύονται για την έμμεση συμβολή τους στη δημιουργία του GT-R.
- Η απρόσμενη αυτή συνεργασία εξηγείται πιθανώς από την έλλειψη διαθέσιμων μηχανικών λόγω της ενασχόλησης με τα SUV εκείνης της περιόδου.