Το Nissan GT-R μετρά αισίως 18 ολόκληρα χρόνια στην αγορά (από όταν παρουσιάστηκε). Το 2007 ντεμπουτάρισε, στο 2025 βρισκόμαστε, διάδοχος ή αντικαταστάτης πουθενά στον ορίζοντα. Στο διάστημα αυτών των χρόνων ο «Godzilla» αναβαθμίστηκε πολλές φορές, έφτασε μέχρι τα 600 άλογα ως Nismo, αλλά ποτέ δεν αναδιαρθρώθηκε εκ βάθρων. Το αυτοκίνητο πρακτικά είναι ίδιο εδώ και δυο δεκαετίες, απόδειξη του πόσο μπροστά από την εποχή του ήταν. Όλα τα ωραία, όμως, κάποια στιγμή τελειώνουν.
Το GT-R ξεκίνησε να αποσυρόταν σταδιακά παγκοσμίως το 2021, κάνοντας την αρχή από την Αυστραλία λόγω αυστηρότερων προδιαγραφών στις δοκιμές πλάγιας σύγκρουσης. Η Ευρώπη ήταν η δεύτερη που έριξε «άκυρο» στο R35, ως αποτέλεσμα των αυστηρότερων νορμών για τα επίπεδα θορύβου. Η Nissan κατηγόρησε ξεκάθαρα τις διάφορες νόρμες, σαν τις παραπάνω, για το αναπόφευκτο τέλος ενός τετράτροχου, που έχει ήδη μπει στο πιο λαμπερό γκαράζ της Ιστορίας. Οριστικά και αμετάκλητα πλέον, καθώς το τελευταίο R35 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο Tochigi, βάζοντας και με τη βούλα τέλος στην πορεία του πιο καλοπουλημένου (πάνω από 48.000 μονάδες) GT-R μέχρι σήμερα. Και για να είναι όλα ιδανικά στο φινάλε, το αυτοκίνητο έμελλε να ντυθεί στο αξεπέραστο Midnight Purle χρώμα, στην έκδοση Premium Edition T-Spec.
Το φινάλε του R35 δεν θα συνοδευτεί από κάποιον άμεσο αντικαταστάτη, τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον, αφήνοντας τη γκάμα της Nissan «ορφανή» από κορωνίδα. Το πρωτότυπο Hyper Force των 1.360 ίππων έδειξε πώς θα ήταν μια αμιγώς ηλεκτρική εξέλιξη, αλλά το πιο πιθανό για το R36 είναι να υιοθετήσει υβριδικό (full ή plug-in, όλα ανοιχτά είναι) σύστημα κίνησης. Πότε; Μίνιμουμ 2027, μπορεί και 2028.
Το άρθρο Επίσημο φινάλε για την παραγωγή του Nissan GT-R εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.