Η Xiaomi, γνωστή κυρίως για τα κινητά της τηλέφωνα, επεκτείνεται δυναμικά στην αγορά αυτοκινήτων, με στόχο να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 2027.
Η κινεζική εταιρεία έχει ήδη καταγράψει εντυπωσιακές πωλήσεις στην Κίνα, με το SUV μοντέλο YU7 να ξεχωρίζει για την υψηλή ζήτηση και τις ανταγωνιστικές τιμές του.
Το YU7 προσφέρει επιδόσεις που συγκρίνονται με πολυτελή μοντέλα, αλλά σε πολύ χαμηλότερη τιμή, γεγονός που αναμένεται να το καταστήσει ελκυστικό στην ευρωπαϊκή αγορά.
Με τρεις εκδόσεις που προσφέρουν διαφορετικά επίπεδα ισχύος και αυτονομίας, η Xiaomi στοχεύει να κερδίσει το ευρωπαϊκό κοινό με την τιμολογιακή της πολιτική και τις τεχνολογικές της καινοτομίες.
Πιο αναλυτικά
Όσο περνάει ο καιρός κι όσο τα ρεκόρ πωλήσεων διαδέχονται το ένα το άλλο, οι στόχοι της Xiaomi θα γίνονται όλο και μεγαλύτεροι, όλο και υψηλότεροι. Πλέον, δεν είναι ούτε οι Ευρωπαίοι ασφαλείς στα αυτοκίνητα από μια εταιρία, που μέχρι πρότινος ήταν γνωστή για τα κινητά της τηλέφωνα.
Η κινεζική φίρμα σκοπεύει να έρθει στα μέρη μας προς το 2027, σύμφωνα με το Bloomberg, κουβαλώντας για προίκα μια ζήτηση στην Κίνα που έχει κολλήσει στον τοίχο τους πάντες: Ευρωπαίους, Αμερικανούς και εγχώριους κατασκευαστές. Μόνο τον Ιούλιο πούλησε πάνω από 30.000 αυτοκίνητα, για να ξεπεράσει συνολικά στο δεύτερο τρίμηνο του έτους τις 80.000 ταξινομήσεις εντός συνόρων. Και μιλάμε για αυτό ακριβώς: ταξινομήσεις. Διότι αν η κουβέντα πάει στις προκαταβολές και τις παραγγελίες, μόνο του το YU7 έγραψε 289.000 αιτήματα μέσα σε 1 ώρα από το άνοιγμα των βιβλίων! Αυτό, δηλαδή το SUV της Xiaomi, θα είναι ο μπροστάρης και στην Ευρώπη. Όπως δηλώνουν αναλυτές της αγοράς, προεξοφλώντας την επιτυχία του στη Γηραιά Ήπειρο με βάση την τιμολογιακή πολιτική στην Κίνα: «έχεις ένα SUV που μοιάζει με Ferrari Purosangue και Aston Martin DBX, αλλά κοστίζει όσο ένα Toyota».
H βασική τιμή ορίζεται στις 253.500 γουάν (30.241 ευρώ). Με αυτά τα χρήματα αγοράζεις στην Κίνα το YU7 Standard, με ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων/528 Nm και μπαταρία 96,3 kWh, αυτονομία 830 χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και τελική 240 χλμ./ώρα. Η δεύτερη έκδοση Pro των 279.900 γουάν (33.417 ευρώ) είναι δικινητήρια και τετρακίνητη, συνολικής απόδοσης 496 ίππων/690 Nm, με μπαταρία 101,7 kWh και αυτονομία 770 χλμ., ενώ το 0-100 χλμ./ώρα κατεβαίνει στα 4,3 δλ. (ίδια η τελική). Τέλος, το κορυφαίο YU7 Max των 329.900 γουάν (39.387 ευρώ) εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 691 ίππων/866 Nm (299 PS ο εμπρός και 392 PS ο πίσω), προσφέροντας φυσιολογικά καταιγιστικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα στα 3,2 δευτερόλεπτα, τελική 253 χλμ./ώρα) και αυτονομία 760 χλμ. Το βάρος, τέλος, κυμαίνεται από 2.315 ως 2.425 κιλά, ενώ τα νούμερα της αυτονομίας αφορούν τον κινεζικό κύκλο CLTC.
Το άρθρο Η Xiaomi βάζει στο στόχαστρο την Ευρώπη εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Xiaomi επεκτείνεται δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων με στόχο την είσοδο μέχρι το 2027.
- Το SUV μοντέλο YU7 έχει σημειώσει εντυπωσιακές πωλήσεις στην Κίνα με ανταγωνιστικές τιμές.
- Το YU7 προσφέρει επιδόσεις πολυτελών μοντέλων, καθιστώντας το ελκυστικό για την ευρωπαϊκή αγορά.
- Με τρεις εκδόσεις, η Xiaomi στοχεύει να προσελκύσει το ευρωπαϊκό κοινό με καινοτομίες και προσιτές τιμές.