Τα πολυτελή SUV, σαν τη BMW X5, δεν συνηθίζουμε να τα βλέπουμε εκτός δρόμου. Αρκετά δεν έχουν και τις απαραίτητες δυνατότητες, όντας προσανατολισμένα για χρήση σχεδόν αποκλειστικά στην άσφαλτο. Οι φυσιολάτρες πάντως, δεν στερούνται επιλογών. Καλή και χωμάτινη ώρα, το off road πακέτο της G05.
Η BMW προσφέρει το xOffroad Package για την X5, το οποίο δίνει στο βαυαρικό SUV σχάρες οροφής μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, μπλοκέ διαφορικό πίσω, προστατευτικές ποδιές για το πάτωμα, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αερανάρτηση, 20άρες ζάντες με μεικτά ελαστικά και τέσσερα νέα προγράμματα λειτουργίας: xSnow, xSand, xGravel, και xRocks, καθένα με συγκεκριμένες παραμετροποιημένες επιλογές για traction control, αλλαγές κιβωτίου, απόκριση γκαζιού, κατανομή ροπής και άλλα. Μάλιστα, στην επετειακή Silver Anniversary Edition με το υπέροχο Lime Rock Grey χρώμα, τα βουνίσια καλούδια είναι στάνταρ.
Η xOffroad Camera παρέχει λεπτομερή έλεγχο κάθε γωνίας του αμαξώματος έως τα 35 χλμ./ώρα, ενώ το xOffroad View εμφανίζει στην κεντρική οθόνη ό,τι θέλει να ξέρει ο οδηγός όταν κινείται στα κατσάβραχα, δηλαδή κλίση εδάφους (εγκάρσια και διαμήκη) και απόσταση από αυτό. Με λίγα λόγια, μιλάμε για την ικανότερη εργοστασιακή Χ5 σε εκτός δρόμου καταστάσεις μέχρι σήμερα. Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον 3.0λιτρο bi-turbo εξακύλινδρο εν σειρά της xDrive40i, που στέλνει στους τέσσερις τροχούς 380 ίππους και 520 Nm. Στην 40i τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,4 δλ. και η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, ωστόσο λόγω διαφορετικών τροχών (βλέπε λάστιχα) και χειρότερης αεροδυναμικής (βλέπε σχάρες), το xOffroad Package κάτι θα κοστίζει σε επιδόσεις.
To πακέτο που μετατρέπει την X5 σε «αγριοκάτσικο» δεν είναι φθηνό, καθώς τιμάται στις 11.000 δολάρια (9.414 ευρώ). Κατά συνέπεια, μια X5 xDrive 40i xOffroad Package ξεκινά στην Αμερική από 80.175 δολάρια (68.614 ευρώ).
Το άρθρο Δεν «μασάει» πουθενά η πιο off road BMW X5 (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.