Η Genesis, η premium θυγατρική της Hyundai, επεκτείνει σταθερά την παρουσία της στην Ευρώπη, με το G70 να αποτελεί το πιο οικονομικό μοντέλο της.
Το G70 είναι ένα πισωκίνητο premium μεσαίο σεντάν με σπορ χαρακτηριστικά, διαθέσιμο με 2.0λιτρο τούρμπο κινητήρα 200 ή 245 ίππων. Η τιμή του ξεκινά από 56.640 ευρώ, ενώ το γερμανικό site αναφέρει τιμή από 44.980 ευρώ, αν και δεν είναι διαθέσιμο.
Το μοντέλο ξεχωρίζει για τον επιθετικό σχεδιασμό και τα ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, ενώ προσφέρει επιδόσεις με τελική ταχύτητα 224 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση 8,9 λίτρα/100 χλμ.
Πιο αναλυτικά
Αργά, αλλά σταθερότατα, η μάρκα Genesis επεκτείνει την παρουσία της στην Ευρώπη. Όλα ξεκίνησαν μια τετραετία πριν, το 2021 και μέσα στις αναταραχές του Covid, όταν η premium θυγατρική της Hyundai έκανε ντεμπούτο στη Γηραιά Ήπειρο, ανοίγοντας αρχικά αντιπροσωπείες στη Γερμανία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Σύντομα, τέσσερις ακόμη ευρωπαϊκές χώρες (Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία) θα προστεθούν στο πορτφόλιο της κορεατικής φίρμας, καταδεικνύοντας με τον πιο πειστικό τρόπο την αποδοχή της γκάμας από το αγοραστικό κοινό.
Μιας γκάμας, στη βάση της οποίας δεσπόζει το G70. Ο ανταγωνιστής των Alfa Romeo Giulia και BMW Σειρά 3, τόσο ως προς το segment όσο κυριότερα στον προσανατολισμό. Πισωκίνητο premium μεσαίο σεντάν, με έμφαση στα σπορ χαρακτηριστικά γαρ. Το G70 ξεχωρίζει κατευθείαν από τη μάζα χάρις στον προφυλακτήρα και την πολύ επιθετική διαμόρφωση των αεραγωγών, ενώ τα φώτα Quad Lamps – σήμα κατατεθέν των Genesis χαρίζουν μοναδική ταυτότητα στο παρουσιαστικό του. Στο προφίλ οι λεπτομέρειες είναι λιγότερες και εντοπίζονται στους δυο μικρούς αεραγωγούς στα εμπρός φτερά, πίσω από τους τροχούς, που εκτός της αισθητικής αναβάθμισης φροντίζουν για την απαγωγή θερμότητας από τα φρένα.
Πίσω, έχουμε επίσης φανάρια Quad Lamps εμπνευσμένα από τα φτερά στο σήμα της μάρκας, να δίνουν τον τόνο. Ο σχεδιασμός της πόρτας του πορτμπαγκάζ δημιουργεί ένα ανάγλυφο spoiler, το οποίο μαζί με τον διαχύτη (βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος) και τις διπλές παραλληλόγραμμες απολήξεις της εξάτμισης, ολοκληρώνουν ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχήματα της κατηγορίας. Στο εσωτερικό, τα ποιοτικά υλικά και οι δερμάτινες επενδύσεις συνδυάζονται σε premium βαθμό με την ψηφιακότητα, μέσω της στάνταρ οθόνης των 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και του ημι-ψηφιακού καντράν δίπλα της.
Κάτω από το καπό, τα ευρωπαϊκά G70 προσφέρονται μόνο με τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 200 ίππων/353 Nm ή το ίδιο μοτέρ στα 245 άλογα/353 Nm. Τουλάχιστον αυτό ίσχυε μέχρι πρότινος, καθώς το site της Genesis στην Ευρώπη και τα επιμέρους των διαφόρων χωρών (βλέπε Γερμανία), ναι μεν αναγράφουν και τα δυο μοτέρ αλλά αφενός δεν υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης, αφετέρου σε στέλνουν κατευθείαν στο στοκ. Κάτι που σημαίνει ότι η διάθεσή του συνεχίζει, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε αυτά, λοιπόν, βρίσκουμε το G70 σε πισωκίνητη ή τετρακίνητη εκδοχή, να ξεκινά από τις 56.640 ευρώ. Το γερμανικό site αναφέρει τιμή από 44.980 ευρώ, αλλά δεν εμφανίζεται διαθέσιμο πουθενά.
Ο βασικός 2.0 T-GDI παράγει 200 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 353 Nm στις 3.550 σ.α.λ., συνεργαζόμενο -όπως όλα τα θερμικά Genesis- με 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,8 δλ. και η τελική ανέρχεται σε 224 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση ορίζεται στα 8,9 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 201 γρ. CO2/χλμ. (8,7 δλ., 223 χλμ./ώρα, 9,6 λίτρα/100 χλμ. και 219 γρ.CO2/χλμ. το τετρακίνητο).
Το άρθρο Πόσο κάνει το φθηνότερο Genesis στην Ευρώπη; εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.