Παρά την έναρξη των θερινών εκπτώσεων, η αγορά του Πειραιά παρουσιάζει περιορισμένη κινητικότητα. Οι καταναλωτές διατηρούν επιφυλακτική στάση, με τις αγορές να παραμένουν σε χαμηλότερα επίπεδα από τα αναμενόμενα, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία.
Ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Πειραιά, Θοδωρής Καπράλος, αναλύει τους παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά κατά την τρέχουσα περίοδο. Παρά τις προσφορές που φτάνουν έως και 50%, οι οικονομικές πιέσεις και η αβεβαιότητα φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τις αγοραστικές αποφάσεις των πολιτών.