Το ανανεωμένο Renault Captur E-Tech 160 εντυπωσιάζει με το σύγχρονο full hybrid σύστημα κίνησης, προσφέροντας αυξημένη ισχύ και καλύτερη ενεργειακή απόδοση.
Με τιμή εκκίνησης 26.500 ευρώ, το Captur καθίσταται πιο προσιτό, ενώ οι νέες εκδόσεις προσφέρουν πλούσιο εξοπλισμό και σημαντικά οικονομικά οφέλη.
Η υβριδική τεχνολογία E-Tech, με πάνω από 150 πατέντες, αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Renault στη Formula 1, προσφέροντας αθόρυβη και αποδοτική οδήγηση.
Το νέο σύστημα βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές CO2, καθιστώντας το Captur μια ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική επιλογή στην κατηγορία των μικρών SUV.
Πιο αναλυτικά
Εφοδιασμένο με το σύγχρονο και αναβαθμισμένο full hybrid E-Tech 160 σύστημα κίνησης, στην καλύτερη τιμή που έγινε ποτέ, από 26.500 ευρώ, το Renault Captur αναδεικνύεται σε μια ολοκληρωμένη και άκρως ανταγωνιστική επιλογή της κατηγορίας των μικρών SUV.
Σήμερα, η κορυφαία υβριδική E-Tech τεχνολογία της Renault, καθίσταται στο Captur, πιο προσιτή από ποτέ με τις νέες μειωμένες τιμές που ανακοινώνονται. Πιο συγκεκριμένα, στην τιμή των 26.500 ευρώ διατίθεται η νέα έκδοση evolution plus με πλούσιο, αναβαθμισμένο εξοπλισμό και με όφελος 1.400 ευρώ σε σχέση με την evolution που αποτελούσε μέχρι πρότινος την έκδοση εισαγωγής του Captur E-Tech. Αντιστοίχως, η κορυφαία έκδοση Techno, διατίθεται, πλέον, στις 27.900 ευρώ, με όφελος 2.000 ευρώ σε σχέση με πριν. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Renault Captur πλαισιώνεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.
Με δεδομένη την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά οχήματα, η Renault παρουσίασε το 2021 το καινοτόμο σύστημα full hybrid E-Tech. Πάνω από 150 πατέντες έχουν κατατεθεί για αυτήν την τεχνολογία, η οποία εκμεταλλεύεται πλήρως την τεχνογνωσία της Renault στη Formula 1, ιδιαίτερα στην ανάκτηση και αναγέννηση ενέργειας. Παράλληλα, από το 2021, έχουν πουληθεί πάνω από 750.000 αυτοκίνητα εφοδιασμένα με το full hybrid E-Tech κινητήριο σύνολο. Η μάρκα βρίσκεται σήμερα στη δεύτερη θέση των πωλήσεων υβριδικών (HEV) στην Ευρώπη, με τα υβριδικά οχήματα να αυξάνουν κατά 7,8% το μερίδιό τους το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024.
Για πελάτες που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να περάσουν στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, τα full hybrid E-Tech κινητήρια σύνολα προσφέρουν όλα τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκινητήρων, όπως αθόρυβη εκκίνηση, αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση μέσα, αλλά και γύρω από τις πόλεις, καθώς και ανάκτηση ενεργείας στη μπαταρία στις φάσεις της επιβράδυνσης και του φρεναρίσματος, για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση. To υβριδικό σύστημα κίνησης full hybrid Ε-Tech, που αποτελεί ένα μοναδικό πλεονέκτημα του Captur, τώρα αναβαθμίζεται, αποκτώντας περισσότερη ισχύ, καλύτερη ενεργειακή αποτελεσματικότητα και πιο οικολογικό αποτύπωμα.
Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική λειτουργίας αυτού του νέου υβριδικού κινητήριου συνόλου, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 49 hp και έναν κινητήρα/μίζα υψηλής τάσης HSG 20 hp) με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.8 λτ. (από 1,6 λτ.) ισχύος 109 hp (94 hp για τον προηγούμενο κινητήρα), μπαταρία 1,4 kWh (1,2 kWh πριν) και το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη (multi-mode). Το σύστημα χωρίς συμπλέκτη αντικαθιστά τόσο τα γρανάζια, όσο και τα συγχρονιζέ των ταχυτήτων με λιγότερα μέρη, αποφεύγοντας έτσι τις τριβές και επιτυγχάνοντας καλύτερο επίπεδο οικονομίας. Η αλλαγή ταχυτήτων είναι αθόρυβη και άμεση, μειώνοντας τους κραδασμούς και το θόρυβο του κινητήρα. Επιπλέον, ο νέος swift by wire επιλογέας ταχυτήτων (e-shifter), παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια και βελτιωμένη εργονομία.
Παράλληλα, το σύστημα άμεσου ψεκασμού εξασφαλίζει τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης που πλαισιώνει το υβριδικό σύστημα, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και συμβάλλοντας στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το σύστημα κίνησης full hybrid E-Τech 145 ίππων, η ροπή είναι αυξημένη κατά 25%, αλλά και διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές (περίπου 2.000 σ.α.λ.), για καλύτερες επιδόσεις και απόκριση. Αναλόγως βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,9 δλ. (σχεδόν 2 δλ. πιο γρήγορα από ότι με το προηγούμενο σύνολο E-Tech). Η κατανάλωση καυσίμου παρουσιάζεται και αυτή βελτιωμένη χάρη στη λειτουργία αναγεννητικής πέδησης, σε συνδυασμό με την μεγάλη ικανότητα αυτοφόρτισης της μπαταρίας 1,4 kWh (230V), και την αποδοτικότητα του νέου συστήματος E-Tech. Το νέο full hybrid E-Tech κινητήριο σύνολο, καταναλώνει μόλις 4,4 λτ./100 χλμ., (4,7 λτ./100 χλμ. πριν), προσφέροντας έως και 40% εξοικονόμηση καυσίμου, σε σχέση με έναν αντίστοιχο θερμικό κινητήρα, και, παράλληλα, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 σε μόλις 99 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Το άρθρο Δίνει ρέστα το νέο Renault Captur E-Tech 160 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το ανανεωμένο Renault Captur E-Tech 160 διαθέτει ένα σύγχρονο full hybrid σύστημα κίνησης, προσφέροντας αυξημένη ισχύ και καλύτερη ενεργειακή απόδοση.
- Η τιμή εκκίνησης των 26.500 ευρώ καθιστά το Captur πιο προσιτό, ενώ οι νέες εκδόσεις προσφέρουν πλούσιο εξοπλισμό και οικονομικά οφέλη.
- Η υβριδική τεχνολογία E-Tech, αξιοποιώντας τεχνογνωσία από τη Formula 1, προσφέρει αθόρυβη και αποδοτική οδήγηση.
- Το νέο σύστημα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, καθιστώντας το Captur ανταγωνιστική επιλογή στην κατηγορία των μικρών SUV.