Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης παραθέτει στοιχεία για τη λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής 1566, τονίζοντας την εξυπηρέτηση 11.000 κλήσεων ημερησίως. Αναλύει τις προσπάθειες του Υπουργείου για την αντιμετώπιση των προβλημάτων επικοινωνίας στο σύστημα υγείας και τις βελτιώσεις που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα.
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των υπηρεσιών υγείας, ο κ. Γεωργιάδης εξηγεί τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το σύστημα και τα επόμενα βήματα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Παρουσιάζει συγκεκριμένα μέτρα και χρονοδιαγράμματα για την πλήρη λειτουργικότητα των τηλεφωνικών γραμμών και την αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων των ασθενών.