Η Aston Martin παρουσίασε την αναβαθμισμένη έκδοση Vantage S, προσφέροντας αυξημένη ισχύ και βελτιωμένα χαρακτηριστικά οδήγησης.
Η Vantage S διαθέτει έναν 4.0 V8 twinturbo κινητήρα με 680 ίππους, βελτιωμένες αναρτήσεις και πλαίσιο, καθώς και εντυπωσιακές σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως νέες ζάντες και αεροδυναμικά στοιχεία που ενισχύουν την απόδοση.
Το εσωτερικό της διακρίνεται για την πολυτέλεια με alcantara και δέρμα, ενώ οι αναβαθμισμένες οθόνες προσφέρουν σύγχρονα γραφικά.
Οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η συνολική ποιότητα κύλισης έχει επίσης αναβαθμιστεί.
Πιο αναλυτικά
H Aston Martin παρουσίασε την κορυφαία έκδοση της Vantage, προσθέτοντας ένα γράμμα στην ονομασία και κυρίως, περισσότερη δύναμη στο μηχανοστάσιο μαζί με ειδικά σεταρισμένες αναρτήσεις-πλαίσιο, ενώ δεν λείπει ούτε η σπέσιαλ εμφάνιση.
Ξεκινώντας από την τελευταία, η Vantage S δίνει το δικό της στίγμα μέσω των νέων ζαντών 21 ιντσών σε φινίρισμα satin black, τους αεραγωγούς στο καπό, τις κόκκινες λεπτομέρειες σε splitter-πλαϊνές ποδιές-διαχύτη (ο οποίος με τη σειρά του είναι σημαντικά μεγαλύτερος, σε σχέση με την απλή Vantage) και το νέο spoiler στο χείλος της πόρτας πορτμπαγκάζ, που προσθέτει 44 κιλά κάθετης δύναμης. Στο εσωτερικό συνεχίζει ο συνδυασμός μαύρων-κόκκινων λεπτομερειών, με την alcantara και το δέρμα να καλύπτουν τις περισσότερες επιφάνειες, τα ανθρακονήματα να είναι παρόντα και τις οθόνες να φιλοξενούν αναβαθμισμένα γραφικά.
Αρκετές περισσότερες είναι οι αναβαθμίσεις σε πλαίσιο και ανάρτηση, όπου οι μηχανικοί της Aston Martin αναθεώρησαν τα ενεργά αμορτισέρ Bilstein DTX, άλλαξαν τα πίσω ελατήρια προκειμένου να βελτιώσουν τη συμπίεση και το rebound, ενσωμάτωσαν το πίσω υποπλαίσιο απευθείας στο σασί (δίχως τη χρήση ελαστικών συνδέσμων δηλαδή), έκαναν αλλαγές στις γωνίες κάστερ, κάμπερ και σύγκλισης, ενώ παράλληλα τοποθέτησαν 10% πιο μαλακές βάσεις για τη μετάδοση. Βελτιώσεις που σκοπό έχουν από τη μία την αύξηση της αίσθησης και της αμεσότητας, από την άλλη τη βελτίωση της ποιότητας κύλισης ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες.
Κάτω από το αεριζόμενο καπό τώρα, ο 4.0 V8 twinturbo αποδίδει πλέον 680 ίππους (+20 συγκριτικά με τη Vantage, ανεπηρέαστη η ροπή των 800 Nm) και εξακολουθεί να τροφοδοτεί τον πίσω άξονα, μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF. Η μικρή αύξηση στην ισχύ μεταφράζεται σε ανάλογη βελτίωση των επιδόσεων, όπου το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται πλέον σε 3,3 δλ. (-0,1 δλ.) και το 0-200 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. (-0,2 δλ.), ενώ η τελική μένει σταθερή στα 325 χλμ./ώρα.
Συνοπτικά
- Η Aston Martin παρουσίασε τη νέα Vantage S με 680 ίππους και αναβαθμισμένες επιδόσεις.
- Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν νέο πλαίσιο, αναρτήσεις και σχεδιαστικές λεπτομέρειες για αυξημένη απόδοση.
- Το πολυτελές εσωτερικό διαθέτει alcantara, δέρμα και αναβαθμισμένες οθόνες με σύγχρονα γραφικά.
- Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα, με σταθερή τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα.