Η Xpeng, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, εισέρχεται δυναμικά στην αγορά SUV με το νέο μοντέλο G7, το οποίο στοχεύει να ανταγωνιστεί το δημοφιλές Tesla Model Y. Το G7, που βασίζεται στο P7+, διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό, ευρύχωρο εσωτερικό και προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως μια κεντρική οθόνη 15,6 ιντσών και ηχοσύστημα 20 ηχείων.
Προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις με αυτονομία έως 702 χλμ., και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα. Με γρήγορη φόρτιση και ανταγωνιστικές επιδόσεις, το G7 αναμένεται να προκαλέσει πονοκεφάλους στην Tesla.
Πιο αναλυτικά
Η BYD δεν είναι η μοναδική εταιρία από την Κίνα, που έχει ανοίξει μέτωπο με την Tesla. Και η Xpeng θέλει να δείξει «τα κόζια» στους Αμερικανούς, χτυπώντας τους μάλιστα στο πιο δυνατό τους σημείο: τις πωλήσεις του Model Y. Εγχείρημα που αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας το νέο G7.
Το G7 αποτελεί ουσιαστικά την SUV εκδοχή του P7+, οπότε αναμενόμενα μοιράζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία μαζί του, σε πιο υψηλόσωμη εκτέλεση. Η ενιαία διάταξη των LED φωτιστικών σωμάτων και οι μαύρες ενθέσεις στον προφυλακτήρα («X Face» ονομάζουν την τεχνοτροπία οι σχεδιαστές της XPeng) , που δένουν οπτικά με τις αντίστοιχες στην οροφή και τα μαρσπιέ, συνθέτουν ένα δυναμικό παρουσιαστικό για το G7, την ώρα που στα μετόπισθεν παρατηρούμε την προτεταμένη μορφή του αμαξώματος να δίνει μια κουπέ-SUV αύρα. Από πλευράς διαστάσεων το G7 εμφανίζεται αρκετά μεγάλο, φτάνοντας τα 4.892 χλστ. σε μήκος, τα 1.925 χλστ. σε πλάτος, τα 1.655 χλστ. σε ύψος και τα 2.890 χλστ. σε μεταξόνιο, τη στιγμή που το Model Y βρίσκεται στα 4.790 χλστ. μήκους.
Στο εσωτερικό το τιμόνι με τις δυο ακτίνες, η τεράστια κεντρική οθόνη των 15,6 ιντσών (που εκτός του συστήματος πολυμέσων, αναλαμβάνει και χρέη ψηφιακού πίνακα οργάνων), η πολύ φαρδιά κεντρική κονσόλα, η πανοραμική ηλιοροφή, το ηχοσύστημα των 20 ηχείων και η πλήρης απουσία κουμπιών, με εξαίρεση το τιμόνι, χαρακτηρίζουν το διάκοσμο, ενώ οι χώροι αναμένονται πλουσιότατοι (ενδεικτικό το πορτμπαγκάζ των 819-2.277 λίτρων).
Τρεις διαφορετικές εκδόσεις του G7 προσφέρονται στους αγοραστές, με διαφορετική αυτονομία αλλά κοινό μοτέρ. Οι 602 Long Battery Life Max, 702 Ultra-Long Battery Life Max και 702 Ultra αποτελούν τις εκδοχές του κινεζικού crossover, με την αυτονομία στα 602 χλμ. και 702 χλμ. αντίστοιχα, πάντα στον κύκλο CLTC. Ανεξαρτήτως εξοπλιστικού επιπέδου και μπαταρίας (για την οποία δεν αναφέρεται χωρητικότητα), ένα ηλεκτρομοτέρ 292 ίππων και 450 Nm στον πίσω άξονα αναλαμβάνει την κίνηση, επιτρέποντας 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5-6,6 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 202 χλμ./ώρα. Οι στάσεις αναπλήρωσης ενέργειας ανακοινώνονται σε σύντομα διαστήματα, χάρη στη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC 451 kW που δίνει αυτονομία 436 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά και 10-80% σε 12 λεπτά.