Σύμφωνα με τη νέα έρευνα J.D. Power 2025 U.S.
Initial Quality Study, η Nissan αναδείχθηκε ως η πιο αξιόπιστη μάρκα μαζικών πωλήσεων, καταγράφοντας τον χαμηλότερο αριθμό προβλημάτων ανά 100 οχήματα. Η έρευνα, που εξετάζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοχοι νέων αυτοκινήτων κατά τις πρώτες 90 ημέρες, έδειξε συνολική βελτίωση στην ποιότητα των οχημάτων, αν και τα ζητήματα με τα συστήματα πολυμέσων παραμένουν υψηλά.
Η Nissan ξεχώρισε με μοντέλα όπως το Altima και το Sentra, που κατέλαβαν πρώτες θέσεις στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για ποιότητα και ικανοποίηση πελατών.
Πιο αναλυτικά
Όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, δεν είναι λίγοι οι κάτοχοι καινούργιων αυτοκινήτων που μπορεί να έρχονται αντιμέτωποι με διάφορα προβλήματα, από τις πρώτες μέρες ιδιοκτησίας. Γεγονός που καταγράφει η Μελέτη Αρχικής Ποιότητας των ΗΠΑ (Initial Quality Study) της J.D. Power και ανακοινώνει τα σχετικά αποτελέσματα.
Παρά την αυξανόμενη πολυπλοκότητα των σημερινών νέων οχημάτων, ο αριθμός των προβλημάτων που αναφέρθηκαν από τους ιδιοκτήτες κατά τις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας έχει βελτιωθεί ελαφρώς, σύμφωνα με την έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study που δημοσιεύτηκε πρόσφατα. Συνολικά, τα προβλήματα ανά 100 οχήματα (PP100) έχουν βελτιωθεί σε 192 από 194 πριν από ένα χρόνο. Οι premium μάρκες έχουν βελτιωθεί κατά 27 PP100 σε 203 PP100 από 230 PP100 το 2024, κυρίως λόγω της Tesla, ενώ τα προβλήματα μεταξύ των εμπορικών σημάτων μαζικής αγοράς έχουν αυξηθεί σε 187 PP100 από 181 PP100 το 2024. Τα περισσότερα προβλήματα αφορούν τα συστήματα πολυμέσων με 42,6 προβλήματα ανά 100 οχήματα.
Μεταξύ των εταιρειών μαζικών πωλήσεων, η Nissan κατατάχθηκε υψηλότερα με τα λιγότερα προβλήματα στην έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, κατακτώντας τη δεύτερη θέση στον κλάδο συνολικά. Η έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, η οποία μετρά τα προβλήματα ανά 100 οχήματα (PP100), έδειξε ότι η Nissan πέτυχε τον χαμηλότερο αριθμό προβλημάτων ανά 100 οχήματα μεταξύ όλων των ανταγωνιστών μαζικών πωλήσεων – καταδεικνύοντας σημαντικές βελτιώσεις στην ποιότητα και την εμπειρία των πελατών.
Ποια Nissan ξεχώρισαν στις αντίστοιχες κατηγορίες τους:
- Nissan Altima – Κατατάχθηκε πρώτο στην κατηγορία Μεσαίων Αυτοκινήτων
- Nissan Sentra – Κατατάχθηκε πρώτο στην κατηγορία Μικρομεσαίων Αυτοκινήτων
- Nissan Rogue, Frontier και Pathfinder – Το καθένα κατατάχθηκε μεταξύ των τριών κορυφαίων στις αντίστοιχες κατηγορίες τους
Η αναγνώριση της Nissan από την J.D. Power ως η κορυφαία μάρκα μαζικών πωλήσεων σε ποιότητα αντικατοπτρίζει την πελατοκεντρική δέσμευση της εταιρείας στην παραγωγή οχημάτων που προσφέρουν ποιότητα και ικανοποίηση πελατών. Η έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, η οποία βρίσκεται τώρα στο 39ο έτος της, αναλύει τις απαντήσεις δεκάδων χιλιάδων αγοραστών και ενοικιαστών νέων οχημάτων παραγωγής 2025. Καλύπτει 223 συγκεκριμένα προβλήματα σε εννέα κατηγορίες, που κυμαίνονται από την ψυχαγωγία και τον εξοπλισμό, έως την οδηγική εμπειρία και την ποιότητα κατασκευής.