Η νέα Porsche 911 Carrera 4S ενσωματώνει εξελιγμένα χαρακτηριστικά και επιδόσεις, προσφέροντας 480 ίππους από τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο twinturbo κινητήρα της, που είναι η υψηλότερη ισχύς στην κατηγορία της.
Διαθέτει τετρακίνηση, ενεργά αμορτισέρ, και σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ η επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η αποκλειστική διθέσια διάταξη προσθέτουν μοντέρνα στοιχεία στο εσωτερικό, διατηρώντας παράλληλα την κλασική αισθητική της 911.
Πιο αναλυτικά
Η Porsche δεν σταματά να χαρίζει ιστορικές πρωτιές στην 911, καθώς ένα χρόνο μετά την είσοδό της στα υβριδικά δρώμενα ήρθε η ώρα για την τετρακίνητη εκδοχή της, να πιάσει πρωτόγνωρα στάνταρ απόδοσης.
Η νέα Carrera 4S ξεχωρίζει οπτικά από τα νέα χρώματα στο αμάξωμα, τις διαφορετικές ζάντες των 20 ιντσών μπροστά – 21 ιντσών πίσω και τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα κάτοπτρα στα εμπρός φωτιστικά σώματα. Κατά τα άλλα, Carrera 4 από Carrera 2 δεν ξεχωρίζει. Το ίδιο ισχύει και εσωτερικά, όπου από πέρσι όλες οι 911 Coupe πλέον, ανεξαιρέτως έκδοσης, είναι καθαρά διθέσιες. Όχι ότι τα πίσω καθίσματα χώραγαν οικογένειες, αλλά υπήρχαν. Μέχρι πρότινος διθέσιες 911 ήταν μόνο σκληροπυρηνικές εκδόσεις, στο στυλ των T, GT3/GT3 RS ή των Turbo με το Lightweight Package. Τώρα, όμως, κάθε κλειστή 991.2 προσφέρει θέσεις μόνο για οδηγό-συνοδηγό. Όποιος θέλει βέβαια, μπορεί να παραγγείλει διάταξη 2+2 χωρίς επιπλέον χρέωση. Για πρώτη φορά βρίσκουμε και ψηφιακό πίνακα οργάνων, που μετρά 12,6 ίντσες και προσφέρει 7 διαφορετικά layout, μαζί με έλεγχο στις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Στο τεχνικό σκέλος, η Carrera 4S διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό ενεργά αμορτισέρ, σύστημα τετραδιεύθυνσης, μπλοκέ πίσω διαφορικό και μεγαλύτερα φρένα (408 χλστ. εμπρός – 380 χλστ. πίσω), τα οποία προαιρετικά αποκτούν κεραμική υπόσταση. Τα μεγάλα νέα, ωστόσο, εντοπίζονται στο πίσω μέρος και συγκεκριμένα το μηχανοστάσιο. Εκεί, ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος twinturbo boxer, χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση (υβριδική μόνο η GTS, με 3.8λτ. μοτέρ), αποκτά τα intercooler της Turbo και επωφελείται 30 ίππων. Η ισχύς των 480 ίππων (και 529 Nm) είναι η υψηλότερη που έχει καταγραφεί σε Carrera 4, πάντα σε αποκλειστική συνεργασία με 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Τα παραπάνω άλογα μεταφράζονται σε καλύτερες επιδόσεις, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,3 δλ. (-0,2 δλ. από πριν) και την τελική να φτάνει τα 308 χλμ./ώρα (+2 χλμ./ώρα).