Η Lancia επιστρέφει δυναμικά με τη νέα Delta HF Integrale, προσθέτοντας μια εμβληματική έκδοση στην γκάμα της, μετά το λανσάρισμα του Ypsilon HF. Οι πληροφορίες προέρχονται από την ανακοίνωση της Lancia κατά την παρουσίαση του Ypsilon, όπου επιβεβαιώθηκε ότι η νέα Delta θα διαθέτει εκδόσεις HF Integrale, πιθανώς με τετρακίνηση και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.
Αναμένονται εκδόσεις με ισχύ έως 280 άλογα, με στόχο να προσφέρουν επιδόσεις ανώτερες από το Ypsilon. Η κυκλοφορία της νέας Delta προβλέπεται για τα τέλη του 2025 ή αρχές 2026, ενώ η HF Integrale θα είναι διαθέσιμη νωρίτερα, στα μέσα του επόμενου έτους.
Πιο αναλυτικά
Η Lancia έχει μπει για τα καλά στον HF αστερισμό. Για να ακριβολογούμε, έχει ξανά-μπει. Μετά το νέο Ypsilon HF και τα 280 άλογα του, έρχονται τα καλύτερα: νέα Delta HF Integrale και τα μυαλά στα κάγκελα!
Η είδηση προέκυψε από τους ίδιους, τους Ιταλούς, στο λανσάρισμα του Ypsilon HF και των αγωνιστικών του παραλλαγών. Στο σχετικό δελτίο τύπου της Lancia, αναφέρεται ξεκάθαρα πως εκδόσεις HF Integrale θα έχουν τόσο η επερχόμενη νέα Delta, όσο και η επίσης επικείμενη νέα Gamma. Από εκεί που δεν είχαμε ούτε μια Lancia HF εδώ και πόσες δεκαετίες, προσεχώς θα έχουμε τρεις! Μεγάλες διαφορές στην απόδοση μεταξύ τους πάντως, μάλλον δεν θα έχουν. Η νέα Delta πιθανότατα θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, μαζί με μια πλειάδα ακόμα μοντέλων της Stellantis. Προς το παρόν, «ταβάνι» δύναμης στο εν λόγω πάτωμα είναι τα 280 άλογα μέσω ηλεκτροκινητήρα, όπως έχουμε δει στο νέο Peugeot E-208 GTi, το Ypsilon HF και την Alfa Romeo Junior Veloce.
Τώρα βέβαια, άλλο Ypsilon HF κι άλλο Delta HF Integrale. Διότι διαχρονικά, το «Integrale» είναι συνυφασμένο με την τετρακίνηση. Συνεπώς δεν νοείται τέτοια έκδοση της νέας Delta, με κίνηση μπροστά. Οπότε σίγουρα θα πρέπει να αναμένουμε έναν ακόμα ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ακόμα κι αν η συνολική ισχύς δεν ξεφύγει από τα επίπεδα των 280 ίππων. Μια απόδοση γύρω στα 300 άλογα πάντως, θα ήταν ιδανική – ειδικά από τη στιγμή που η νέα Delta θα είναι σίγουρα βαρύτερη από το Ypsilon, οπότε για να είναι πιο γρήγορη από τα 5,6 δλ. εκείνου στο 0-100 χλμ./ώρα. Ενδεικτικά, η ισχυρότερη Integrale Sport Evo II των 215 ίππων από τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο, ήθελε 5,7 δλ. για την ίδια μέτρηση – και μιλάμε για αυτοκίνητο του 1993…
Για τη νέα Delta θα χρειαστεί να κάνουμε υπομονή μέχρι τα τέλη του 2025 – αρχές του 2026, άρα για την HF Integrale δεδομένα πάμε τουλάχιστον στα μέσα του επόμενου έτους.