Η φετινή διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις αναμένεται να είναι πιο απαιτητική από ποτέ, καθώς οι ειδικές διαδρομές είναι σκληρότερες και οι υψηλές θερμοκρασίες προσθέτουν επιπλέον προκλήσεις για τα πληρώματα και τα αυτοκίνητα.
Οι Νώντας Καρανικόλας και Γιώργος Κακαβάς, που θα συμμετάσχουν με το Ford Fiesta Rally2 της Car Center, επισημαίνουν την ανάγκη στρατηγικής και υπομονής για την προστασία του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια των αγώνων.
Ο αγώνας ξεκινά την Πέμπτη 26 Ιουνίου, με την Υπερειδική Διαδρομή στο Ζάππειο να ανοίγει την αυλαία του θεαματικού αυτού γεγονότος του WRC.
Πιο αναλυτικά
Μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των Ειδικών Διαδρομών, η διαπίστωση είναι κοινή: κάθε χρόνο το Ακρόπολις γίνεται σκληρότερο. Φέτος, προστίθενται στην σκληρότητα και οι ημέρες του καύσωνα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κόπωση πληρωμάτων, μηχανικών, αλλά και αυτοκινήτων και ελαστικών. Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Kακαβάς με το Ford Fiesta Rally2 της Car Center στοχεύουν αρχικά στην προστασία του αυτοκινήτου στις Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής.{loadposition Fordcarcenter}
Δεν αποτελεί μυστικό, ούτε πρωτοτυπία ότι το Ράλλυ Ακρόπολις είναι σκληρός, ίσως ο σκληρότερος αγώνας του WRC. Άλλωστε αυτή είναι η ταυτότητα του αγώνα διαχρονικά, και μέσα από αυτή την σκληρότητά του έγινε θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και ένας αγώνας με τεράστιο εκτόπισμα, όσο και διεθνή αναγνωρισημότητα. Φέτος, στην σκληρότητα του αγώνα έρχονται να προστεθούν σαν χαρακτηριστικά, σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι τα προηγούμενα χρόνια, οι φυτεμένες πέτρες που «βγήκαν» στην επιφάνεια των οδοστρωμάτων από τις καιρικές συνθήκες του χειμώνα, αλλά και από την διαδικασία «επεξεργασίας» των επιφανειών από τα δομικά μηχανήματα που πριν τους χωμάτινους αγώνες αναλαμβάνουν αυτό το έργο. Μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των Ειδικών Διαδρομών, οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, που θα συμμετάσχουν στο Ράλλυ Ακρόπολις με το νέο Ford Fiesta Rally2 της Car Center, έχουν κοινή διαπίστωση ότι η σκληρότητα του αγώνα και οι συνθήκες που προαναφέραμε είναι δεδομένα που πρέπει να αντιμετωπισθούν με στρατηγική και υπομονή.
Ο αγώνας ξεκινά την Πέμπτη 26 Ιουνίου στις 17:45 από τον προαύλιο χώρο του Καλλιμάρμαρου Παναθηναϊκού Σταδίου, ενώ η εντυπωσιακή Υπερειδική Διαδρομή στο Ζάππειο Μέγαρο στις 18:05 αναμένεται να δώσει το καλύτερο έναυσμα για την λαμπρότητα ενός αγώνα του WRC, με την ιστορικότητα και το εκτόπισμα που έχει το Ράλλυ Ακρόπολις. Εκεί, το πλήρωμα της Car Center, θα είναι η δεύτερη διέλευση από το σύνολο των συμμετεχόντων, ανοίγοντας έτσι την αυλαία του αγώνα ενώπιον του «Ακροπολικού κοινού»!
Δηλώσεις
Νώντας Καρανικόλας (οδηγός):
«Μπορεί να το διαπιστώνουμε κάθε χρόνο, αλλά δεν παύει η σκληρότητα του Ακρόπολις να είναι σημείο αναφοράς και καθοριστικός παράγοντας σε επιδόσεις και αποτελέσματα. Και σίγουρα φέτος καταλαβαίνουμε ότι θα είναι λίγο παραπάνω σκληρότερος, ειδικά στις δεύτερες διελεύσεις από τις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές. Επίσης περιμένουμε οι υψηλές θερμοκρασίες να επηρεάσουν σε σημαντικό βαθμό τα πληρώματα, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο. Τα νέα λάστιχα είναι και αυτά ένα στοίχημα για το πως θα συμπεριφερθούν στα Ελληνικά χώματα. Μεταξύ της ίδιας σημασίας και δυσκολίας ημέρες του αγώνα, θα έλεγα, ότι η δεύτερη, το Σάββατο θα είναι και η πλέον καθοριστική. Την Παρασκευή θέλουμε με κάθε τρόπο να προστατεύσουμε το αυτοκίνητο και να φθάσουμε στην Λαμία χωρίς προβλήματα. Η σκληρότητα λοιπόν είναι το πρώτο συνθετικό του αγώνα και είναι αυτό που σε οδηγεί να θυσιάσεις την ταχύτητα υπέρ της αξιοπιστίας .»
Γιώργος Κακαβάς (συνοδηγός):
«Ολοκληρώνοντας τις επίσημες αναγνωρίσεις αντιλαμβανόμαστε ότι κάθε χρόνο, ακόμα και οι ίδιες Ειδικές Διαδρομές με προηγούμενα Ακρόπολις θα είναι διαφορετικές για κάποιον λόγο. Οι γενικότερες καιρικές συνθήκες του χειμώνα, οι βροχές ή η ξηρασία, ακόμα και τα μηχανήματα που διαμορφώνουν τα οδοστρώματα, όλα παίζουν τον ρόλο τους. Για παράδειγμα η Θήβα φέτος είναι πιο σκληρή από το ντουέτο Λουτράκι-Άγιοι Θεόδωροι. Η Παύλιανη και το Οινοχώρι, είναι κατά την γνώμη μου οι ποιο αντιπροσωπευτικές Ε.Δ. παρά τις όποιες δυσκολίες τους, μια και συνδυάζουν γρήγορα πατημένα κομμάτια, στενά και σκληρά τμήματα, επίσης σε αρκετά σημεία είναι φαρδιές και συνολικά πολύ τεχνικές. Κοντά τους και οι Καρούτες. Η νέα Ε.Δ. Σμόκοβο για την οποία έχει γίνει πολύς λόγος, δείχνει σκληρή, αλλά δεν είναι, ενώ είναι πολύ τεχνική και χρειάζεται έξυπνη αντιμετώπιση. Όσον αφορά την Παρασκευή χρειάζεται προσοχή, γιατί έχεις να χάσεις πιο πολλά από το να κερδίσεις.»