Το νέο Land Rover Defender 110 Trophy Edition αναβιώνει τη θρυλική διοργάνωση Camel Trophy, με ένα εντυπωσιακό σχέδιο που περιλαμβάνει το χαρακτηριστικό χρώμα Deep Sandglow Yellow και ειδικά αξεσουάρ για τις απαιτήσεις της περιπέτειας.
Εξοπλισμένο με προστατευτικές ποδιές, ηλεκτρονικά συστήματα, και κινητήρες mild hybrid και plug-in hybrid, το Defender προσφέρει ισχύ από 250 έως 425 ίππους.
Οι τιμές ξεκινούν από 89.810 λίρες, συν κόστος για επιπλέον εξοπλισμό, καθιστώντας το μία ελκυστική επιλογή για τους λάτρεις της περιπέτειας και της off-road οδήγησης.
Πιο αναλυτικά
Οι παλιότεροι σίγουρα θα θυμούνται το θρυλικό Camel Trophy. Μια ετήσια διοργάνωση μέσα στις ζούγκλες και τις ερήμους, με διάφορα Land Rover (κυρίως Discovery και Defender) στα χρώματα της γνωστής καπνοβιομηχανίας και καλυμμένα ως την οροφή λασπουριά. Αυτά έχει κατά νου το νέο Defender 110 Trophy Edition, που μοιάζει πανέτοιμο να ριχτεί στα δάση και τις ερημιές.
Το Defender – φόρος τιμής στο Camel Trophy ντύνεται στο παραδοσιακό Deep Sandglow Yellow χρώμα της διοργάνωσης (εναλλακτικά προσφέρεται το Keswick Green), εξοπλιζόμενο -όταν μεσολαβεί το πακέτο Trophy Edition Accessory Pack– με σχάρα οροφής, πτυσσόμενη σκάλα, κουτιά αποθήκευσης στα τρίτα πλαϊνά παράθυρα, λασπωτήρες και snorkel. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προστατευτικές ποδιές, συνδυασμό με μαύρες πινελιές σε μάσκα-οροφή-κολώνες-καθρέπτες, ενώ στην ίδια σκοτεινή απόχρωση βάφονται οι ρετρό ζάντες των 20 ιντσών, οι οποίες θυμίζουν τις σιδερένιες των προ 30ετίας -και βάλε- Land Rover που συμμετείχαν στο φημισμένο event.
Από εκεί και πέρα προσφέρονται όλες οι ηλεκτρονικές ευκολίες και ανέσεις, όπως τα δερμάτινα καθίσματα, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, τα πολλαπλά προγράμματα λειτουργίας για κινητήρα-μετάδοση, αλλά και το σύστημα ClearSight RearView. Χάρη σε αυτό ο οδηγός μπορεί να βλέπει στην οθόνη του infotainment τις πιο τυφλές γωνίες, επιτρέποντάς του να περνάει το αυτοκίνητο ακόμα και από σημεία που δεν βλέπει καθόλου.
Στο μέτωπο των κινητήρων οι mild hybrid ντίζελ D250 και D300, μαζί με το plug-in υβριδικό σύστημα του βενζινοκίνητου P300e και το mild hybrid P400 είναι διαθέσιμοι για τους υποψήφιους αγοραστές του επετειακού Defender. Όλοι 3.0λιτροι τούρμπο εξακύλινδροι εν σειρά, με το D250 να παράγει 250 ίππους/570 Nm, το D300 300 ίππους/650 Nm, το PHEV 300 ίππους/625 Nm και το P400 400 ίππους/550 Nm. Κατόπιν παραγγελίας το Trophy Edition μπορεί να πάρει τη μορφή και του P425 με τον ατμοσφαιρικό 5.0 V8 των 425 ίππων και 550 Nm ροπής. Όσο για τις τιμές; Από 89.810 λίρες (105.060 ευρώ), συν 4.995 λίρες (5.843 ευρώ) για όποιον θέλει το Accessory Pack.