Η Lada παρουσίασε το ανανεωμένο Niva Travel στο οικονομικό φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, προσφέροντας βελτιώσεις που το καθιστούν πιο ραφιναρισμένο. Οι εξωτερικές αλλαγές περιλαμβάνουν νέα φώτα, μάσκα και ζάντες, ενώ στο εσωτερικό έχουν γίνει αναβαθμίσεις στην ηχομόνωση και τα γραφικά της κεντρικής οθόνης.
Ο κινητήρας έχει αντικατασταθεί με έναν νέο 1.8 λίτρων, ο οποίος προσφέρει 90 άλογα και καλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, έχουν βελτιωθεί τα φρένα και η ανάρτηση, με έμφαση στην άνεση, χωρίς να θυσιάζονται οι εκτός δρόμου δυνατότητες του οχήματος.
Πιο αναλυτικά
H Lada είχε όρεξη στο οικονομικό φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, παρουσιάζοντας μια σειρά αναβαθμισμένων, αλλά και εντελώς νέων, μοντέλων. Από τα πιο σημαντικά, το ανανεωμένο Niva Travel. Εκ των πιο καλοπουλημένων της ρωσικής φίρμας και πλέον, εκ των πιο ραφιναρισμένων.
Οπτικά λίγα πράγματα αλλάζουν. Ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση σε φανάρια (εμφανέστερες οι διαφορές στα πίσω), μάσκα, προφυλακτήρες, νέα φώτα ομίχλης και σχέδιο στις 17άρες ζάντες αλουμινίου, και τέλος. Ανάλογη εικόνα στο εσωτερικό, με τη Lada να αναφέρει καλύτερα γραφικά στην κεντρική οθόνη και ποιοτικότερες επενδύσεις. Κάπου εδώ, αρχίζουν να μπαίνουν στο «ψητό» οι Ρώσοι. Η καμπίνα των επιβατών διαθέτει πλέον περισσότερη ηχομόνωση, σε μια προσπάθεια βελτίωσης της άνεσης και της μείωσης εισχώρησης των εξωτερικών θορύβων, τόσο από αέρα και λάστιχα όσο και από τη μετάδοση. Σε αυτό το σημείο, εντοπίζουμε τα μεγάλα νέα του φρεσκαρισμένου Niva Travel.
Κάτω από το καπό δεν βρίσκουμε πια τον ιστορικό 1.700άρη των 83 ίππων και 129 Nm, αλλά έναν καινούργιο 8βάλβιδο κινητήρα 1.8 λίτρων. Η απόδοση δεν αυξάνεται δραματικά, φτάνοντας τα 90 άλογα και 153 Nm (το 80% της ροπής διαθέσιμο μόλις από τις 1.000 σ.α.λ), ωστόσο εκεί που κάνει τη διαφορά είναι στη χρηστικότητα, την ησυχία, τους κραδασμούς και πάνω από όλα, την κατανάλωση. Η Lada δηλώνει περήφανα πως η ζήτηση σε καύσιμο μειώνεται από 3 ως 30%, ανάλογα το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης! Παράλληλα καλυτερεύει ο δείκτης NVH (Noise Vibration Harshness – θόρυβος, κραδασμοί, τραχύτητα), χάρη και στο επίσης βελτιωμένο 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Μαζί με το νέο μοτέρ, οι μηχανικοί τοποθέτησαν μεγαλύτερα φρένα και αναθεωρημένη ανάρτηση (καινούργια η αντιστρεπτική ράβδος), με έμφαση περισσότερο στην άνεση – εννοείται πως οι εκτός δρόμου δυνατότητες παραμένουν πρώτη προτεραιότητα.