Η Honda αποκάλυψε ένα νέο πρωτότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Super EV, ενόψει του Goodwood Festival of Speed, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για την αντικατάσταση του Honda e. Το Super EV, που εμπνέεται από το Kei car N-One, παρουσιάζει σπορ σχεδίαση με επιθετικά χαρακτηριστικά και χαμηλωμένη ανάρτηση, αλλά η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει περαιτέρω λεπτομέρειες.
Αν τελικά μπει στην παραγωγή, θα ανταγωνιστεί άλλα μικρά ηλεκτρικά μοντέλα όπως το Hyundai Ioniq, το Renault Twingo και το BYD Dolphin Surf. Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου αναμένεται τον επόμενο μήνα.
Πιο αναλυτικά
Ένα μυστηριώδες πρωτότυπο παρουσίασε -τρόπον τινά- η Honda, εν όψει Goodwood Festival of Speed. Το όνομα Super EV αφήνει πολλές υποσχέσεις, ενδεχομένως για μια διάδοχη κατάσταση στο e, που μέχρι πρότινος αποτελούσε την είσοδο της γκάμας των ηλεκτρικών της ιαπωνικής φίρμας.
Honda e δεν υφίσταται πλέον, αλλά ως φαίνεται το «Big H» ψάχνεται με αντικαταστάτη. Ξεκάθαρος ο προσανατολισμός του αμαξώματος, που αντλεί έμπνευση από το Kei car και best seller στην αγορά της Ιαπωνίας, N-One. Το Super EV θέλει να θυμίσει περισσότερο mini hot hatch παρά Kei car, όπως φανερώνουν οι προτεταμένοι θόλοι εμπρός πίσω, τα επίσης «τσιμπημένα» μετατρόχια που στεγάζουν, οι σπορ πολυάκτινες ζάντες, οι πλαϊνές ποδιές, η επιθετική διαρρύθμιση του εμπρός προφυλακτήρα -εικάζουμε και του πίσω, παρότι η Honda δίνει μόλις μία φωτογραφία- και η μικρή απόσταση από το έδαφος, που υποδηλώνει χαμηλωμένη και σφιχτή ανάρτηση.
Από εκεί και πέρα, ουδεμία πληροφορία. «Σφίγγα» η Honda με το Super EV, αφήνοντας όλα τα νέα για το ντεμπούτο του στο Goodwood, τον επόμενο μήνα (10-15 Ιουλίου). Να θυμίσουμε πως το εκλιπόν e διατίθετο σε δυο εκδόσεις. Στην αρχική του, ο ηλεκτροκινητήρας απέδιδε 136 ίππους και 315 Nm ροπής, επιτυγχάνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ., τελική ταχύτητα 145 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 17,2 kWh/100 χλμ. και αυτονομία 222 χλμ. Το πιο δυνατό Honda e Advance είχε ισχύ 154 ίππων και 315 Nm ροπής, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ., η τελική έφτανε τα 145 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση τα 17,8 kWh/100 χλμ. και η αυτονομία 210 χλμ. Αν μπει στην παραγωγή, το Super EV θα τα βάλει με την «πιτσιρικαρία» των EV, δηλαδή μοντέλα σαν το Hyundai Inster, Renault Twingo και BYD Dolphin Surf.