Η Mercedes CLK DTM AMG, ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 2005, συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την αισθητική και τις επιδόσεις του. Με μόλις 100 μονάδες παραγωγής, συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 5.4 λίτρων που αποδίδει 582 ίππους, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε 4 δευτερόλεπτα.
Το εντυπωσιακό design, με χαρακτηριστικά όπως φουσκωμένα φτερά και αεροδυναμικά στοιχεία, καθώς και το πολυτελές εσωτερικό, την καθιστούν σπάνιο κομμάτι συλλεκτικής αξίας. Η συγκεκριμένη μονάδα, που έχει διανύσει λιγότερα από 22.000 χλμ., αναμένεται να πωληθεί σε δημοπρασία με τιμή που εκτιμάται μεταξύ 420.000 και 550.000 ευρώ.
Πιο αναλυτικά
Κάποια αυτοκίνητα, όσα χρόνια και να περάσουν από τότε που παρουσιάστηκαν, θα συνεχίζουν να προκαλούν έντονες συγκινήσεις και να κάνουν την καρδιά «μοτεράκι». Ένα από αυτά τα τετράτροχα δημιουργήματα, είναι η Mercedes CLK DTM AMG.
Το αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στα μεθεόρτια του πρωταθλήματος DTM, το 2005, μέχρι σήμερα παραμένει μια από τις σπανιότερες Mercedes που έχουν κυκλοφορήσει. Εξωτερικά, η μπρουτάλ Mercedes παραμένει μέχρι σήμερα άκρως εντυπωσιακή χάρις στα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα φουσκωμένα φτερά, τον προφυλάκτηρα με τις μεγάλες εισαγωγές, το διαχύτη και τις τέσσερις οβάλ απολήξεις πίσω, αλλά και τις ζάντες των 19-20 ιντσών εμπρός-πίσω. Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις από ανθρακονήματα, τα αγωνιστικού τύπου μπάκετ καθίσματα, ο συνδυασμός δέρματος-alcantar και το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, πριν γίνει απόλυτη τάση στα σπορ -κι όχι μόνο- αυτοκίνητα.
Την κίνηση της «πρωταθληματικής» Mercedes αναλαμβάνει ένας μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος V8 5.4 λίτρων, με απόδοση 582 ίππων στις 6.100 σ.α.λ. και 800 Nm στις 2.800 σ.α.λ. Ο συνδυασμός του με το 5άρι αυτόματο κιβώτιο, το μπλοκέ διαφορικό και τα ελαστικά 285/30 επιταχύνουν τα 1.675 κιλά του φουσκωμένου αμαξώματος στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,0 δλ. (3,9 δλ. η κουπέ), συνεχίζοντας ακάθεκτα μέχρι τα 300 χλμ./ώρα (320 χλμ./ώρα η κλειστή).
Μόλις 100 κατασκευάστηκαν, μαζί με 80 κάμπριο που ακολούθησαν ένα χρόνο αργότερα. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως όταν κάποια κάνει την εμφάνισή της στα μεταχειρισμένα, τα «καμπανάκια» των συλλεκτών δεν σταματούν να ηχούν. Η συγκεκριμένη παραδόθηκε ολοκαίνουργια στη Γερμανία το 2006, για να πάρει μετά το δρόμο προς Νότια Κορέα και να αποτελέσει έκθεμα σε μουσείο! Επέστρεψε στην Ευρώπη το 2016 και μέχρι στιγμής, το οδόμετρο έχει καταγράψει λιγότερα από 22.000 χλμ. Πόσο κοστολογούνται όλα αυτά τα όμορφα; Λιγότερο από 420.000-550.000 ευρώ δεν πρόκειται να πιάσει, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της δημοπρασίας.