Η BMW παρουσίασε την ειδική έκδοση M4 CS VR46, τιμώντας τον θρυλικό Valentino Rossi, ο οποίος πλέον αγωνίζεται με την εργοστασιακή ομάδα της BMW M. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, Sport και Style, με μοναδικά χρώματα και λεπτομέρειες που παραπέμπουν στον Rossi.
Το εσωτερικό εντυπωσιάζει με μπάκετ καθίσματα και διακοσμητικά στοιχεία σε κίτρινο χρώμα, ενώ οι μηχανικές δυνατότητες παραμένουν ίδιες με την κανονική M4 CS, προσφέροντας 550 ίππους και τετρακίνηση. Η παραγωγή περιορίζεται σε 46 κομμάτια, με τους αγοραστές να απολαμβάνουν μια μοναδική εμπειρία στην Ιταλία, συναντώντας τον Rossi και οδηγώντας στο Misano World Circuit.
Πιο αναλυτικά
Την πιο δίτροχη ειδική έκδοση της M4 έβαλε στην παραγωγή η BMW, αποτίνοντας παράλληλα φόρο τιμής στον ανυπέρβλητο Valentino Rossi. Ο «Γιατρός» πλέον έχει μετακομίσει στα αυτοκίνητα, αγωνιζόμενος με την εργοστασιακή ομάδα της BMW M στους αγώνες αντοχής πίσω από το τιμόνι μιας M4 GT3. Για όλους τους παραπάνω λόγους, οι Βαυαροί μας δίνουν τη M4 CS VR46.
Για την ακρίβεια, δυο διαφορετικές εκδοχές της. Η Sport ντύνεται σε μπλε μεταλλικό χρώμα (Marina Bay Blue) και φοράει δυο χορταστικά «46» σε Tanzanite Blue απόχρωση, στα πλαϊνά. Η Style απαντά με ματ βαφή (Matte Frozen Tanzanite Blue) και ανεστραμμένα τα χρώματα: Matte Frozen Tanzanite Blue για το αμάξωμα, Frozen Marina Bay Blue για τα 46άρια αυτοκόλλητα. Οι λεπτομέρειες επεκτείνονται στη μάσκα, την οροφή, τις δαγκάνες των φρένων, τις ζάντες και την πόρτα του πορτμπαγκάζ, όπου συναντάμε πινελιές με το περίφημο ανοιχτό κίτρινο χρώμα – σήμα κατατεθέν του Valentino Rossi, ενώ η Sport φέρει έξτρα λωρίδες στο περίγραμμα των παραθύρων.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μπάκετ καθίσματα M Carbon διακοσμημένα με δέρμα Merino, σε μαύρο-μπλε χρωματικό συνδυασμό (Black/Night Blue), κίτρινη (Sao Paulo Yellow) alcantara στην περιοχή των ώμων και ένα επίσης κίτρινο λογότυπο «VR46» στα προσκέφαλα. Τα κίτρινα διακοσμητικά συνεχίζονται στο τιμόνι M Alcantara, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ένα σήμα που υποδηλώνει τον αύξοντα αριθμό παραγωγής (1/46 εν προκειμένω).
Στα μηχανικά μέρη, αντίθετα, δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με την κανονική M4 CS. Κάτω από το καπό, η «ημι-hardcore» M4 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την κορυφαία αδελφή της. Ο 3.0λιτρος twinturbo straight six βρίσκεται στα 550 άλογα και τα 649 Nm (+40 ίπποι σε σχέση με την Competition), παρέα με το σύστημα τετρακίνησης xDrive (η σημαντικότερη διαφορά με τη CSL). Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο συνεχίζει να κάνει το κουμάντο στη μετάδοση της ισχύος, αλλά οι δυο επιπλέον τροχοί στη διαχείρισή της κατεβάζουν το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 3,2 δλ. (-0,4 δλ. σε σχέση με τη CSL)! Η τελική ταχύτητα, τέλος, περιορίζεται λίγο πιο κάτω, στα 302 χλμ./ώρα (από 307 χλμ./ώρα στη CSL).
Η παραγωγή της M4 CS VR46 θα περιοριστεί σε 46 κομμάτια (23 Sport, 23 Style) και όσοι την αγοράσουν, θα μεταφερθούν στην Ιταλία για μια ξεχωριστή εμπειρία δύο ημερών. Την πρώτη μέρα θα επισκεφθούν το VR46 Motor Ranch στην Tavullia, όπου θα γνωρίσουν τον ίδιο τον Valentino Rossi, ενώ τη δεύτερη θα απολαύσουν εμπειρία οδήγησης BMW M στο Misano World Circuit.