Η Opel παρουσίασε το νέο Mokka GSE Rally, το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που αναπτύσσεται σύμφωνα με τους κανονισμούς eRally5 της FIA, στο πλαίσιο του ADAC Opel Electric Rally Cup. Το Mokka GSE Rally εντυπωσιάζει με τον δυναμικό σχεδιασμό του και την ισχύ των 280 ίππων, προσφέροντας επιδόσεις επιπέδου Rally4.
Χαρακτηρίζεται από προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 54 kWh. Το αυτοκίνητο στοχεύει να επαναστατήσει τον κόσμο των ηλεκτρικών ράλι, συνδυάζοντας την καινοτομία με την αγωνιστική εμπειρία.
Πιο αναλυτικά
Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSE” ξεκίνησε δυναμικά την πέμπτη του σεζόν. Μέχρι σήμερα, η διοργάνωση αποτελεί το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό κύπελλο αγώνων ράλι ενιαίου τύπου στον κόσμο. Η Opel όμως, κοιτάζει ήδη μπροστά. Με το νέο Opel Mokka GSE Rally, το πρώτο αυτοκίνητο ράλι στον κόσμο που αναπτύσσεται σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς eRally5 της FIA, οι Γερμανοί δίνουν μια πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι του μέλλοντος.
Οπτικά, το Mokka GSE Rally εντυπωσιάζει: με ιδιαίτερο, αγωνιστικού τύπου φιλμ και το χαρακτηριστικό σύνθημα ‘OMG! GSE’, κίτρινες δαγκάνες φρένων μπροστά και κίτρινες ζάντες πίσω, καθώς και άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες ράλι. Η ορατή εισαγωγή αέρα στην οροφή και το “Mokka GSE RALLY” με λευκά και κίτρινα γράμματα επάνω στο μαύρο καπό, ολοκληρώνουν τη δυναμική εμφάνιση. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου με σήμα τον Κεραυνό εντυπωσιάζουν ακόμη περισσότερο: η μέγιστη ηλεκτρική ισχύς των 280 ίππων και η ροπή των 345 Nm, σε συνδυασμό με την προηγμένη αγωνιστική τεχνολογία, εξασφαλίζουν επιδόσεις επιπέδου κατηγορίας Rally4.
Το πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων, οι ενισχυμένοι άξονες μετάδοσης και οι πλήμνες τροχών προσφέρουν ισχυρή ώθηση. Το σασί έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλό βάρος. Η ρυθμισμένη ανάρτηση από την Bilstein περιλαμβάνει ενισχυμένα γόνατα McPherson μπροστά με αρθρώσεις uniball, ενώ πίσω υπάρχει άκαμπτος άξονας με τροποποιημένα ελατήρια και αμορτισέρ. Δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως ABS, ESP, σύστημα διατήρησης λωρίδας ή έλεγχος πρόσφυσης. Η ρύθμιση του λογισμικού για τον κινητήρα και τη διαχείριση της μπαταρίας βασίστηκε στην εμπειρία από το Corsa Rally Electric, με στόχο τη μέγιστη απόδοση και ανταπόκριση σε αγωνιστικές συνθήκες. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh.