Η Mazda παρουσιάζει το νέο EZ-6 Sports Edition, την πιο σπορ και εντυπωσιακή έκδοση του ηλεκτρικού σεντάν της, που στην Ευρώπη θα ονομάζεται 6e. Το μοντέλο ξεχωρίζει για τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τις μαύρες 19άρες ζάντες με κόκκινες δαγκάνες.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές περιλαμβάνουν δέρμα και alcantara, μπάκετ καθίσματα και νέο τιμόνι. Το 6e κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά, προσφέροντας δύο επιλογές μπαταρίας (68,8 kWh και 80 kWh), με αυτονομία έως 555 χλμ.
και επιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα. Στη Mazda δεν έχουν ανακοινώσει λεπτομέρειες σχετικά με τις εκδόσεις κινητήρων ή τη διάθεση στην Ευρώπη.
Πιο αναλυτικά
Η Mazda συνεχίζει να εμπλουτίζει την κινεζική γκάμα μοντέλων της, με το νέο EZ-6 Sports Edition. Την πιο ενθουσιώδη και κορυφαία από πλευράς εμφάνισης-χαρακτήρα έκδοση του ηλεκτρικού της σεντάν, που στην Ευρώπη θα μάθουμε ως 6e.
Το Sports Edition κάνει αμέσως αισθητή την παρουσία του μέσω των διαφορετικών προφυλακτήρων, των αεροδυναμικών βοηθημάτων (splitter, ποδιές, διαχύτης, αεροτομή) και των μαύρων 19άρων ζαντών, που πίσω τους κρύβουν κόκκινες δαγκάνες για τα φρένα. Αλλαγές στο σύστημα πέδησης ή την ανάρτηση πάντως, δεν αναφέρονται. Αντιθέτως μπόλικες είναι οι νέες πινελιές στο εσωτερικό, που περιλαμβάνουν συνδυασμό δέρματος-alcantara, μπάκετ καθίσματα, νέο τιμόνι, διαφορετικά γραφικά στις οθόνες (10,2 ίντσες ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, 14,6 ίντσες το infotainment) και κόκκινες ραφές.
Πληροφορίες σχετικά με τις εκδόσεις κινητήρων και το αν θα έρθει στην Ευρώπη, ως 6e Sports Edition, δεν ανακοίνωσε η Mazda. Όπως φανερώνει το όνομά του, το 6e κινείται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρισμού. Στην ουσία αποτελεί την ευρωπαϊκή παραλλαγή του κινεζικού EZ-6, το οποίο με τη σειρά του βασίζεται στο Deepal SL03. Σε αντίθεση με εκείνο και το EZ-6 όμως, το 6e προσφέρεται μόνο ως EV (τα αδέρφια του και ως plug-in hybrid). Διαθέσιμο με δύο επιλογές κινητήρων και μπαταρίας, το Mazda6e προσφέρεται με συστοιχία 68,8 kWh ή 80 kWh. Η πρώτη προσφέρει αυτονομία έως 483 χλμ. και φόρτιση 200 kW DC, που κάνει το 10-80% σε μόλις 22 λεπτά και δίνει αυτονομία 234 χλμ. σε 15 λεπτά. Ο ηλεκτροκινητήρας, που τοποθετείται στον και κινεί τον πίσω άξονα, αποδίδει 258 ίππους και ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., ενώ όσοι δίνουν προτεραιότητα στις αποστάσεις δίχως ανάγκη για σύνδεση σε πρίζα μπορούν να επιλέξουν την έκδοση των 80 kWh. Εκεί ο κινητήρας αποδίδει 245 ίππους (320 Nm η ροπή και στις δυο περιπτώσεις) και προσφέρει αυτονομία ως 555 χλμ., την ώρα που χάνει μόλις 0,2 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα (7,8 δλ.).