Η νέα Corvette της Chevrolet ανανεώθηκε κυρίως στο εσωτερικό της, με έμφαση σε μια πληθώρα οθονών που ενσωματώνουν πληροφορίες και λειτουργίες, όπως ψηφιακός πίνακας οργάνων 14 ιντσών και οθόνες αφής για τον έλεγχο διαφόρων παραμέτρων.
Παρά τις ελάχιστες εξωτερικές αλλαγές, οι πολλές οθόνες ενδέχεται να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού, ειδικά σε ένα αυτοκίνητο με ισχύ που ξεκινά από 482 άλογα και φτάνει έως 1.079 ίππους στην κορυφαία έκδοση ZR1.
Οι αναβαθμισμένες επενδύσεις προσφέρουν περισσότερες λειτουργίες, αλλά ο κίνδυνος αποσπασμένης προσοχής παραμένει, καθώς ο οδηγός επιταχύνει σε υψηλές ταχύτητες.
Πιο αναλυτικά
Αποτελούν την απόλυτη τάση των τελευταίων ετών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και λόγος αγοράς -ή όχι- ενός μοντέλου. Μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού, πλέον κοιτάζει πρώτα περισσότερο τον αριθμό ή τη διάμετρο της «βιτρίνας» στην καμπίνα παρά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου! Κάπου, όμως, θα πρέπει να μπει ένα φρένο με τις οθόνες, ειδικά όταν «πλημμυρίζουν» τα εσωτερικά sportscars και supercars. Καλή, ή όχι και τόσο καλή, ώρα η νέα Corvette.
Οι Αμερικανοί φρέσκαραν την «Κορβέτα», ρίχνοντας όλο το βάρος στο εσωτερικό. Εξωτερικά το μόνο που άλλαξε, είναι η προσθήκη κάποιων χρωμάτων στην παλέτα (δύο όλα κι όλα, Roswell Green Metallic και Blade Silver Metallic). Ούτε καν τα σχέδια στις ζάντες δεν άλλαξαν, ενώ ούτε λόγος για διαφοροποίηση μηχανικά. Η προσοχή της Chevrolet στράφηκε εξ ολοκλήρου στην καμπίνα και κυρίως, στην πραγματοποίηση ενός μπαράζ οθονών μπροστά στον οδηγό. Έχουμε και λέμε, από αριστερά προς τα δεξιά: οθόνη αφής 6,6 ιντσών δίπλα από το τιμόνι, για τον έλεγχο συγκεκριμένων λειτουργιών (πιέσεις ελαστικών, προγράμματα οδήγησης κλπ), ψηφιακός πίνακας οργάνων 14 ιντσών και φυσικά, οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων σε διάσταση 12,7 ιντσών.
Όπως βλέπουμε, στο οπτικό πεδίο του οδηγού απλώνεται μια συστάδα από γραφικά, φώτα, πληροφορίες και ένα σωρό «μπιγλιμπίδια», που μπορούν πανεύκολα να αποσπάσουν την προσοχή. Και δεν μιλάμε για σουπερμίνι ή C-SUV, που επίσης δεν θα ήταν καλοδεχούμενο κάτι τέτοιο, αλλά για ένα αυτοκίνητο που ξεκινάει από τα 482 άλογα, έχει υβριδική έκδοση 655 ίππων και κορυφαία -τη ZR1– που φτάνει τους 1.079 ίππους! Οι αναβαθμισμένες επενδύσεις, αντίθετα, με ελληνικό χρώμα κιόλας (Santorini Blue) πράγματι βελτιώνουν το εσωτερικό. Αναλόγως έκδοσης, όπως στις Z06 και ZR1, προσφέρονται ενθέσεις ανθρακονημάτων και ακόμα περισσότερες λειτουργίες στα καθέκαστα, που περιλαμβάνουν χρονόμετρο, μετρητές G και πολλά, πάρα πολλά όμως, ακόμα. Το θέμα είναι να μην τραβήξουν το βλέμμα του οδηγού, όταν θα κινείται με 300+ χλμ./ώρα…