Η Audi εμπλουτίζει τη γκάμα του νέου A6 με την plug-in υβριδική παραλλαγή, που τόσο απαραίτητη είναι πια σχεδόν σε κάθε μοντέλο, σε δύο εκδόσεις ισχύος και με γενναιόδωρη ηλεκτρική αυτονομία. Το νέο plug-in hybrid σύστημα καλύπτει με άνεση τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεων δίχως να καίει στάλα βενζίνη, αφού η νέα γενιά μπαταριών διαθέτει περίπου 45% μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα, επιτρέποντας μέχρι 111 χλμ. κίνησης αποκλειστικά με το ρεύμα σε αστικό κύκλο (106 χλμ. μεικτά).
Εμφανισιακά το μόνο που διαχωρίζει τα A6 Sedan και Avant e-hybrid quattro από τις υπόλοιπες εκδόσεις, είναι τα σηματάκια και η έξτρα τάπα στο πίσω αριστερά φτερό για τη θύρα φόρτισης (δεξιά η τάπα της βενζίνης). Ίδια εικόνα και στο εσωτερικό, όπου ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 11,9 ιντσών πλαισιώνεται από μια οθόνη αφής 14,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, η οποία με τη σειρά της έχει δίπλα ένα ακόμα μόνιτορ 10,9 ιντσών που ενημερώνει το συνοδηγό.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, ο βενζινοκινητήρας που χρησιμοποιείται ως βάση είναι ο 2.0 TFSI με ισχύ 252 ίππων στις 5.000-6.500 σ.α.λ. και 380 Nm ροπής στις 1.600-4.500 σ.α.λ. Μαζί με το ηλεκτρομοτέρ των 143 ίππων και 350 Nm, η συνδυαστική ισχύς στην πρώτη έκδοση φτάνει τους 299 ίππους και τα 450 Nm. Το PHEV σύνολο επιταχύνει τα Α5 e-hybrid Sedan/Avant στο 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,0 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Με μόνο την ηλεκτρική ενέργεια φτάνει τα 140 χλμ./ώρα τελικής. Η Audi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση βενζίνης 2,1-2,8/2,2-2,8 λίτρα/100 χλμ. και ηλεκτρικής ενέργειας 15,0-16,2/15,2-16,2 kWh/100 χλμ., με εκπομπές CO2 48/51 γρ./χλμ. αντίστοιχα Με αποφορτισμένη την μπαταρία των 20,7 kWh καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας, η κατανάλωση βενζίνης ανεβαίνει στα 6,5-7,5 και 6,7-7,6 λίτρα/100 χλμ.
Στην ισχυρότερη εκδοχή, ο κινητήρας είναι ο ίδιος 2.0 TFSI των 252 ίππων και 380 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 143 ίππους και 350 Nm, όμως η συνδυαστική απόδοση αυξάνεται στους 367 ίππους και τα 500 Nm. Η μετάδοση και εδώ γίνεται με το 7τάχυτο S tronic και την τετρακίνηση quattro. Το πιο ισχυρό PHEV σύνολο καλύπτει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση οριοθετείται στα 2,4-2,9 λίτρα/100 χλμ., στα 6,9-7,7 λίτρα/100 χλμ. με τη μπαταρία άδεια, και η κατανάλωση ενέργειας στα 15,4-16,2 kWh/100 χλμ. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης AC έχει αυξηθεί στις 11 kW, που σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτισης από 0 σε 100% διαρκεί μόλις 2,5 ώρες και στις δυο εκδόσεις, τόσο στο Sedan όσο και το Avant.
Τα νέα A6 e-Hybrid είναι ήδη διαθέσιμα για αγορά στη Γερμανία, με τιμές που ξεκινούν από τις 65.800 ευρώ για την έκδοση με τα 299 άλογα και από τις 75.050 ευρώ για εκείνη με τα 367 άλογα.